اخبار عمومی و گزارش

راه اندازی واحدهای پرورش قارچ در سمنان

احداث ۶۹ کارگاه کوچک زودبازده در کشور

مدیر اشتغال زایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور از راه اندازی ۶۹ کارگاه کوچک زودبازده با هدف اشتغال زایی برای افراد نیازمند در کشور خبر داد. این کارگاه‌ها در قالب واحدهای خیاطی، قالیبافی، حوله بافی، تولید قارچ خوراکی، و پرورش ماهی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ حسن رضا مرادی در سفر به استان سمنان و در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر اشتغال‌زایی این طرحها، اظهار کرد: در هر کارگاه به مساحت ۶۰ متر مربع، ۱۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور افزود: در دو سال گذشته هشت کارگاه خیاطی، قالیبافی و حوله‌بافی در استان سمنان راه‌اندازی شده است.

امیدواریم این واحدهای پرورش قارچ و سایر مراکز تولیدی در زمینه فروش و بازاریابی نیز آموزش ببینند و بتوان به ارائه مناسب محصولات خود و توسعه بازار بپردازند. اگر شما نیز مایل به فعالیت در زمینه پرورش قارچ هستید میتوانید مقالات پرورش قارچ خوراکی به روش سنتی و پرورش قارچ در منزل را مطالعه فرمایید.

نقل: ایسنا

هشدار هاگ: برای بهره وری هرچه بهتر در امر تولید قارچ لطفا قبل از ورود به صنف و مدار تولید قارچ بازار را از نزدیک رصد و منطقه فروش مورد نظر خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا