اخبار عمومی و گزارش

بازدید معاون رئیس جمهور از قارچ دزفول

در این واحد سالانه ۵ هزار تن قارچ و ۵۰ هزار تن کمپوست قارچ تولید می شود

دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان خوزستان به همراه مهندس علی فرهمند فرماندار دزفول به صورت سرزده از زنجیرهٔ تولید قارچ خوراکی شرکت کشاورزی جلگهٔ دز (قارچ دزفول) بازدید بعمل آوردند.
در این دیدار نحوهٔ تولید بستر رویش قارچ‌ خوراکی (کمپوست قارچ) و تولید اسپان (بذر قارچ) و روش تولید قارچ خوراکی مورد بازدید دکتر مخبر و همراهان قرار گرفت؛ در طی این بازدید مهندس غلامرضا اسلامی زاده مدیر عامل شرکت جلگه دز (قارچ دزفول)، ضمن توضیح طرح های اجرا شده، توان تولیدی شرکت و همچنین طرح های توسعه ای آتی را به سمع معاون اول رئیس جمهور محترم و همراهان رساند که مورد استقبال وی و همراهان قرار گرفت. همچنین مهندس اسلامی زاده پاره ای از مشکلات پیش روی صنعت از جمله مشکلات مربوط به‌ صادرات محصولات کشاورزی را به اطلاع ایشان رساند که از طرف دکتر مخبر مقرر گردید تاپیگیری لازم صورت گیرد.

همچنین دکتر مخبر در بازدید از بخش‌های توسعه‌ای شرکت تولید قارچ و کمپوست دزفول (جلگه دز) بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی، دانش بنیان کردن فعالیت‌ها و افزایش بهره وری در واحد‌های صنعتی و تولیدی تاکید کرد.

شرکت کشاورزی جلگه دز (قارچ دزفول) در سال 1372 توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و با دانش فنی بالا مدیریت می‌شود، در این واحد سالانه ۵ هزار تن قارچ و ۵۰ هزار تن کمپوست قارچ تولید می شود و به عنوان یک مجموعه کارآفرین و صادرکننده نمونه استانی و کشوری بالغ بر ۱۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

بازدید معاون رئیس جمهور از شرکت جلگه دز (قارچ دزفول)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *