اخبار اقتصادی صنعت قارچ

سهم ١٦٠٠ ميلياردي اصفهان در طرح اشتغال فراگير

۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور برای اشتغال فراگیر تصویب و ابلاغ‌شده است

سهم ١٦٠٠ ميلياردي اصفهان در طرح اشتغال فراگير، بحث‌های پرورش ماهی، قارچ و دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی باید موردتوجه قرار گیرد چراکه کشاورزی‌های سنتی دیگر قابل‌اجرا نیست.

به گزارش خبرگزاری قارچ- احمد رضوانی در توضیحات بیشتر خود، اضافه کرد: استان و شهرستان همانند کشور با چند مشکل اعتیاد، خشکسالی، مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا و در رأس همه این مشکلات عدم اشتغال و بیکاری مواجه است.

این فرماندار در همین رابطه، خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور برای اشتغال فراگیر تصویب و ابلاغ‌شده است که سهم استان اصفهان ۱۶۰۰ میلیارد تومان است و رقم قابل‌توجهی است.

همراهی بانک‌ها طرح اشتغال فراگير

رضوانی ضمن بیان این مطلب که بانک‌ها نیز مشکلات خود را دارند و برای کسب درآمد به منابع خاصی نیاز دارند، تصریح کرد: درعین‌حال از بانک‌ها درخواست می‌کنم در طرح‌های اشتغال فراگیر و ثابت، کمک‌حال باشند و استاندار اصفهان تأکیددارند که اگر طرح‌هایی، اشتغال‌زایی و قابلیت اجرا دارد، اما در مسیر آن مشکلاتی وجود دارد، به استانداری معرفی شوند تا انجام امور مربوط به آنها تسهیل شود.

رضوانی با اشاره به شرایط حال حاضر و اهمیت موضوع اشتغال، این نکته را یادآور شد: با توجه به اهمیتی که اشتغال دارد، لازم است دستورالعمل‌ها را روزانه پیگیری کنیم و بحث‌های پرورش ماهی، قارچ و دامداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی باید موردتوجه قرار گیرد، چراکه کشاورزی‌های سنتی دیگر قابل‌اجرا نیست.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه