اخبار جهان در حوزه قارچ

دستگیری فروشندگان مجیک ماشروم در کانادا

بعد از مدتها تبلیغ آزادانه بالاخره دستگیر شدند.

دستگیری فروشندگان مجیک ماشروم در کانادا، به گزارش هاگ از خبرگزاری cbc در کانادا، دو مرد در پی تحقیقات پلیس از یک فروشگاه فروش قارچ جادویی و محصولات مرتبط دستگیر و متهم شدند.

پلیس تورنتو روز جمعه گذشته در خصوص دستگیری فروشندگان مجیک ماشروم در کانادا اعلام کرد که درخواست کرده و بر اساس قانون کنترل مواد مخدر و مواد، برای مؤسسه‌ای به نام «شرومییز» که سیلوسایبین و مواد خوراکی به دست آمده از این ماده را می‌فروشد، حکم بازرسی صادر کرده است.

این داروخانه در نزدیکی خیابان کوئین غربی و خیابان دنیسون واقع شده و تبلیغات فراوانی در شبکه‌های مجازی و وب‌سایتها برای فروش محصولات خود داشته است.

پلیس روز شنبه به شرومیز یورش برد و دو مرد به نام های فابریسیو اوسورس 20 ساله 20 ساله از همیلتون و سیون تارماتاسان 23 ساله از تورنتو را دستگیر کرد. متهمان هرکدام به داشتن قارچ جادویی به منظور قاچاق و در اختیار داشتن عواید حاصل از جرم بیش از 5000 دلار متهم شده اند. به زودی دادگاه آنها تشکیل میشود و مجازات آنها به اطلاع عموم خواهد رسید.

در حین اجرای حکم بازرسی، مأموران همچنین مقادیر زیادی سیلوسایبین خشک شده، و قارچ جادویی (مجیک ماشروم) نیز کشف و مقداری عواید حاصل از این جرم را ضبط کردند.

مجیک ماشروم
دستگیری فروشندگان مجیک ماشروم (قارچ جادویی)
اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =