اخبار جهان در حوزه قارچ

افتتاح اولین داروخانه مجیک ماشروم

چشم‌مان پس از فروشگاه حشیش، به افتتاح فروشگاه مجیک ماشروم روشن!

افتتاح اولین داروخانه مجیک ماشروم، گویا در تجارت جهانی پول بر سلامت مقدم است! کانادا پس از آزاد کردن استعمال حشیش و ماری‌جوآنا و فروشگاه‌های فروش و استعمال آن، اکنون کم کم وارد خرده‌فروشی قارچ جادویی می‌شود و با تبلیغ مفید بودن آن برای سلامت و درمان – که یادآور تبلیغات اثربخشی سیگار برای سلامت در روزگاران پیشین است – می‌رود که یکی از پیشتازان فروش مجیک ماشروم در جهان باشد.

تورنتو در بین سایر شهرها از همه جلوتر است و Shroomyz اولین داروخانه قارچ جادویی تورنتو و دومین داروخانه در استان انتاریو است که محصولات خود را به طرفداران مجیک ماشروم ارائه می‌کند. یک فروشگاه شرومیز هم در ماه می سال جاری در آواتا افتتاح شد. این فروشگاه در حقیقت همان فروشگاه‌های حشیش است که در کانادا رایج شده و مشتریان برای حفظ خریم خصوصی در محیطی بسته و کاملا پوشیده خرید می‌کنند. آنها پول نقد می‌پردازند تا خریدشان از طریق کارتهای اینترنتی قابل ردگیری نباشد. افتتاح اولین داروخانه مجیک ماشروم.

امروزه در این فروشگاه همه چیز از سیلوسایبین خشک و کپسول‌های میکرودوز گرفته تا شکلات قارچ و چای قارچ عرضه عرضه می‌شود. با تبلیغات جدید برای اثربخشی این قارچ‌ها بر سلامت و کاهش افسردگی این قارچها طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز هم بر استعمال آن افزوده می‌شود. هرچند که تاکید می‌شود استعمال آن باید به شکل صحیح انجام گردد.

در حال حاضر این داروخانه قارچ جادویی شهرت زیادی در تورنتو به دست آورده و حتی از شهرهای دیگر هم مشتریان خاص خود را دارد. محصولات از 35 دلار برای کپسول تا 200 دلار برای یک کیسه 28 گرمی قارچ خشک متغیر است.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا