با کارشناسان

میزان عرضه و تقاضا، ضرر و زیان های تولیدکنندگان

صحبت های سعید دلفانی در رابطه با صنعت پرورش قارچ

میزان عرضه و تقاضا، ضرر و زیان های تولیدکنندگان را در پی خواهد داشت. در این ویدئو با صحبت های سعید دلفانی کارشناس توزیع و پخش در رابطه با صنعت پرورش قارچ، میزان عرضه و تقاضا، ضرر و زیان های فروشندگان، تلاش های دلالان برای استفاده از این صنعت و … با ما همراه باشید.

یکی از مخاطرات تولیدکنندگان در همه اصناف وجود دلال است. اما باید دید که تا چه حد تأثیرگذار هستند. برای واکاوی بهتر باید اصل موضوع را مورد بررسی قرار داد. آیا وجود دلال و دلالان لازم است یا خیر؟
اگر مشغول به کار و تولید حرفه ای باشید حتما با معضل و سختی فروش در کسب و کار آشنائید. یک واحد تولیدی موقق بازرگانی قوی در تجارت دارد. امر بازاریابی برای خود یک حرفه مستقل محسوب می شود.
برای واحدهای خرد و مزارع کوچک احداث و راه اندازی بخش فروش مقرون به صرفه نیست. از این رو در ساسر دنیا واحدها، شرکت ها و مزارع صنعتی و سنتی در حد خرد و کلان با واسطه ها سر و کار دارند.
تمرکز بیشتر در واحد تولیدی و بهره‌وری حاصل واسطه ها با ویژگی مطلوب است. آنها منافع خود را با منافع شرکت یکی می دانند. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در این حرفه(دلالی) در کشور مشکلات عدیده ای مخصوصا در محصولات کشاورزی پیش روی مزارع است. ترجیح منافع کوتاه مدت به بلند مدت را می توان از دلایل اصلی این موضوع برشمرد. دلالان برای منافع کوتاه مدت با استفاده از میزان عرضه و تقاضا، ضرر و زیان های تولیدکنندگان را سبب می‌شوند.
با کارشناسان صنعت قارچ همراه باشید.
3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا