پیش غذا و دسر با قارچ

شنیسل قارچ با طعمی دلپذیر و متفاوت

 طرز تهیه خوشمزه ترین شنیسل قارچ

شنیسل قارچ یک پیش غذای بسیار خوشمزه است. این پیش غذا ظاهری ترد و سفت دارد. اما به محض میل کردن، یک بافت بسیار نرم و دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

پیش غذای فوق را می‌توان در دسته غذاهای فست‌فود قرار داد. آماده سازی سریع و طعم دلچسب این پیش غذا طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

 برای تهیه شنیسل قارچ چه موادی لازم داریم؟

  • تخم‌مرغ: 1 عدد
  • آرد: 1/2 لیوان
  • شیر: 1/2 لیوان
  • روغن مایع: 1/2 لیوان
  • نمک و فلفل: به مقدار لازم
  • زعفران: به مقدار لازم
  • قارچ: نیم کیلو

ابتدا یک عدد تخم مرغ را بردارید. حتما به تاریخ انقضای آن توجه کنید. زیرا اگر تاریخ انقضای آن گذشته باشد بوی بدی به غذا می‌دهد. شیر به مقدار 1/2 لیوان حتما بگذارید تا با دمای محیط سازگار شود(حتمابه تاریخ انقضای شیر هم توجه داشته‌باشید). در صورت استفاده از شیرهای سنتی حتما آن را بجوشانید. در صورت سالم بودن از آن استفاده کنید.

تخم مرغ، شیر، نمک، فلفل و زعفران را در ظرفی با هم بخوبی مخلوط کنید. به نیم کیلو قارچ نیاز داریم. سعی کنید از قارچ‌های یکسان استفاده کنید. این عمل باعث زیبایی سفره و ظاهر غذای شما خواهد شد. البته انتخاب انواع قارچ های خوراکی در این پیش غذا (شنیسل قارچ) بستگی به سلیقه افراد دارد. قارچ‌ها را شسته، آبکشی کنید. در مخلوطی که از قبل آماده کرده‌اید، بریزید تا طعم‌دار شوند.

برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه شستشوی قارچ و نکات کلیدی مرتبط مقاله شگردهای کاربردی در نگهداری قارچ های خوراکی را بخوانید.

1/2 لیوان آرد را در کاسه‌ای بریزید. قارچ‌های طعم‌دار شده را درون آن آغشته کنید. قارچ‌ها را درون ماهیتابه پر از روغن داغ بگذارید. قارچ‌ها که طلایی رنگ شدند می‌توانید از روغن بیرون بیاورید. بگذارید روغن آن برود سپس در ظرف مد نظر بریزید و آن را سرو بفرمایید. شنیسل قارچ خوشمزه را می‌توانید به همراه انواع سس میل بفرمایید.

توجه داشته باشید میزان استفاده شما از نمک، فلفل و زعفران باید متناسب با وضعیت سلامت فعلی خانواده شما باشد. استفاده از آویشن در پودر سوخاری به مقدار کم طعم متفاوتی را به پیش غذای شما هدیه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =