انیمیشن و قصه

انیمیشن اردک کوچولو و قارچ

انیمیشن آموزشی اردک کوچولو و قارچ

انیمیشن آموزشی اردک کوچولو و دوستان برای آشنایی با قارچ ها

ما از کودکی در دنیای داستان ها و انیمیشن ها بزرگ شده ایم که هر کدام برای هدف خاصی نگاشته و تولید شده اند. کودکان با شنیدن و خواندن یک داستان خودشان را درون آن تصور کرده و معمولا با شخصیت محبوب و یا قهرمان داستان هم ذات پنداری می کنند. این موضوع توجه و دقت بیش و بیش والدین در انتخاب داستان ها و انیمیشین های مناسب با روحیات کودکان را میطلبد. تلاش این مجموعه این بوده است تا با گردآوری انیمیشن و داستان های آموزنده تاثیر مثبتی در آموزش و یادگیری کودکان شما داشته باشد. انیمیشن اردک کوچولو و قارچ یکی از این انیمیشن های آموزنده است.
اردک کوچولو و قارچ
اردک کوچولو قصه ی ما که اسمش داکی بود و  همراه خواهرش دوکی با هم زندگی می کردند. دوستان بامزه ای داشتند یکی از دوستانشون ی دایناسور سبز رنگ و کوچولو به اسم دانی بود.دوست دیگه شون ی مورچه بانمک و ریزه میزه به اسم موری بود. ی کروز با هم یک غذا خوشمزه می خوردند که همگی از غذا خوششون اومده بود. دانی غذای بیشتر می خواست ولی غذا تموم شده بود. موری و دانی می خواستند بدونن که این غذای خوشمزه از چی درست شده بود.
دوکی توضیح داد که این غذا با قارچ درست شده بود. دانی و موری کنجکاو شدند و دوست داشتند بیشتر درمورد قارچ بدونند.برای پیدا کردن جواب سوالشون همه باهم رو تنه ی قطع شده یک درخت رفتند.بعد یک نور رنگی روی  شبیه تونل تو تنه درخت ظاهر شد.همه داخل اون تونل رنگی شدند و بعد وارد اتاقکی شدند که پر از کتاب بود.داکی کوچولو شروع کرد به کشتن بین کتاب ها تا در قارچ مطلب و عکس پیدا کنه. دوکی هم تو اینترنت دنبال مطلب در مورد قارچ بود.
اردک کوچولو و قارچ جنگلی
داکی یک کتاب با عکس در مورد قارچ پیدا کرد و اون رو به دانی نشون داد که عکس قارچ تو جنگل بود. دانی خوشحال شد و دستش رو تصویر گذاشت. دانی وقتی دستش رو روی عکس گذاشت وارد فضای واقعی جنگل شد. چون اون کتاب یک کتاب معمولی نبود و هر تصویری رو که لمس میکردی وارد مکانی میشدی که اون عکس و تصویر برای اونجا بود.
دانی و موری وقتی وارد جنگل شدند دیدند که گراز ها لای برگ های درخت دنبال قارچ ها میگردند و اونها رو میخورند. شاید تعجب کردید ولی بعضی از حیوانات دیگر مثل خرس ها، سنجاب ها و گوزن ها و…هم قارچ میخورند. دانی و موری حسابی تو جنگل گشتند و کلی قارچ دیدند که از نظر شکل و رنگ و اندازه متفاوت بودند. بعضی هاشون نارنجی رنگ، بعضی سفید رنگ، بعضی هاشون قهوه ای رنگ و…اندازه و شکلشون هم متفاوت بود.
اردک کوچولو و غذا
دانی و موری پیش اردک کوچولو و خواهرش برگشتند و براشون از چیزهایی که دیده بودند تعریف کردند. دانی یک سوال داشت و اینکه قارچ ها چطوری رشد می کنند. برای همین دوباره به جنگل برگشتند تا جواب سوال شون رو پیدا کننه. دانی و موری قارچ هایی رو دیدند که از دل خاک بیرون میومدند و کم کم بزرگ ت میشدند. دانی و موری کلی چیز های جدید دیگه یاد گرفتند. هر دو دوباره پیش داکی و دوکی برگشتند و در مورد چیزهای جدیدی که یاد گرفتند با اونها صحبت کردند.
داکی و بقیه به خونه برگشتند تا با قارچ یک غذای خوشمزه درست کنند و لذت ببرند.
اگر دوست دارید در مورد انواع قارچ و نحوه رشدشون فیلم ببینید حتما انیمیشن اردک کوچولو و قارچ و سایر قصه های خواندنی در مورد قارچ رو در سایت هاگ جست و جو کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا