رویداد

سی امین دوره نمایشگاه آگروفود 2023 + گالری تصاویر

Agrofood 2023

نمایشگاه آگروفود 1402در یک نگاه:

به گزارش هاگ، در نمایشگاه آگروفود امسال تولید کنندگان و شرکت های زیادی در ارتباط با صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات بسته بندی و … شرکت کرده بودند؛ اما برخلاف ادوار پیش که شرکت هایی نظیر قارچینو یکی از مشارکت کنندگان ثابت این نمایشگاه بود، متاسفانه از صنعت کشت و پرورش قارچ، در هیچ زمینه ای، هیچ نماینده ای حضور نداشت و قارچ خوراکی و صنایع مرتبط با آن، در این نمایشگاه تنها محدود به چند عدد کنسرو قارچ مربوط به چند شرکت صنایع تبدیلی بود که هیچکدام بصورت تخصصی در حوزه قارچ خوراکی فعالیت نمی کردند!

امیدواریم در سالیان آینده و دوره های پیش رو، تولیدکنندگان قارچ خوراکی به جهت معرفی بهتر و شناساندن بیشتر این محصول ارزشمند و همچنین توسعه کسب و کار خود از طریق ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی جدید بالقوه، در این نمایشگاه و رویداد های مشابه، حضوری فعال تر داشته باشند.

 

 

در ادامه می توانید گالری تصاویر نمایشگاه آگروفود 2023 را مشاهده نمایید.


 

سی امین دوره نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته – آگروفود 2023 در تاریخ 26 الی 29 خرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

ساعات کاری نمایشگاه از 8 صبح لغایت 3 بعدازظهر می باشد و باز دید برای عموم آزاد می باشد. همچنین امسال زمان برگزاری این نمایشگاه با هفته جهاد کشاورزی همزمان شده است.

همه ساله در زمان برگزاری این نمایشگاه، نشت های تخصصی و کارگاه های آموزشی نیز توسط مشارکت کنندگان نمایشگاه، در محل نمایشگاه برگزار می گردد که علاقه مندان می توانند در آنها شرکت نموده و بهره ببرند.

 


 

معرفی نمایشگاه بین‌ المللی آگروفود

نمایشگاه بین‌المللی آگروفود یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های مربوط به صنایع غذایی است که هرساله در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه مربوط به صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته است که شامل سه بخش تخصصی ایران فود، ایران فودتک و ایران آگرو می‌باشد. در ادامه هریک از این سه بخش را به‌صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد.

بخش تخصصی ایران فود

صنایع آشامیدنی، صنایع قند و نیشکر، صنایع آردی و نشاسته‌ای، فرآورده‌های روغنی، پخش و توزیع انواع فرآورده‌های غذایی، صنایع پروتئینی، قارچ خوراکی، صنایع تبدیلی (شامل فرآوری و تولید  انواع محصولات منجمد، میوه و سبزی خشک شده، تهیه ترشی و مربا و…) و دیگر صنایع مرتبط در این بخش معرفی می‌گردند. در واقع بخش تخصصی ایران فود شامل انواع فرآورده‌های غذایی می‌شود.

 

بخش تخصصی ایران فودتک

ماشین‌آلات عمومی صنایع غذایی، صنایع سردخانه،  صنایع گوشت، صنایع شیر و لبنیات و پنیر، ماشین‌آلات بسته‌بندی، توزین و پرکن، ماشین‌آلات صنایع آردی، صنایع کنسرو و کمپوت و… در بخش تخصصی ایران فودتک معرفی می‌شوند. در واقع این بخش شامل ماشین‌آلات و تجهیزاتی است که برای تولید و بسته‌بندی مواد غذایی به‌کار می‌روند.

 

بخش تخصصی ایران آگرو

سیستم‌های آبیاری و گلخانه، نهاده‌های کشاورزی و کمپوست، ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و باغبانی، صنایع کشاورزی و… در بخش تخصصی ایران آگرو معرفی می‌شوند. در واقع این بخش شامل تمامی صنایعی است که در حوزه کشاورزی و آبیاری فعال هستند.

30 امین دوره نمایشگاه آگروفود 2023

اهداف برگزاری نمایشگاه آگروفود

مهم‌ترین هدف از برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود رونق اقتصادی کشور است؛ چرا که به اینصورت می‌توان صنایع غذایی فعال در ایران را به بازدیدکنندگان معرفی نمود و میزان صادرات مواد غذایی از جمله صادرات میوه و سبزیجات و قارچ، فراورده‌های گوشتی، فرآورده‌های لبنی و… را در سطح بین‌ المللی افزایش داد.

بطور کلی می‌توان اهداف برگزاری نمایشگاه آگروفود را آشنایی شرکت‌ کنندگان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی صنایع غذایی ایران، ایجاد اشتغال، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف‌کننده، ایجاد فضای رقابتی میان تولیدکنندگان، ارتقاء سطح مبادلات تجاری و به‌دنبال آن رونق اقتصادی در کشور و… دانست.

 

30 امین دوره نمایشگاه آگروفود 2023

 

 

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا