انیمیشن و قصه

انیمیشن چیدن قارچ جنگلی

انیمیشن زیبای و طنزآمیز چیدن قارچ جنگلی

اگر از بعد مثبت بخواهیم به تأثیر انیمیشن بپردازیم، می‌توان به قطعیت گفت برخی از انیمیشن‌ها که در قالب طنز و شخصیت های ملموس تر به کودکان ارائه می‌شود تأثیر خوبی روی روند یادگیری آنها می‌گذارد. در انیمیشن چیدن قارچ جنگلی از قالب شخصیتی یک دخترک بانمک استفاده شده است تا برای کودک روال داستان عینی تر باشد. در این شرایط کودک ارتباط بیشتری با انیمیشن برقرار خواهد کرد.

همراهی والدین با کودک هنگام تماشای انیمیشن و یا خواندن قصه ها بی تاثیر نخواهد بود.اما غالب والدین تمایل چندانی به همراهی کودکان هنگام تماشای انیمیشن ندارند. در حالی که این فرصتی است برای تعامل بیشتر بین والد و کودک است که اثرات تربیتی و آموزشی ویژه ای خواهد داشت. حتی برای خود والدین این امکان را فراهم می کند که لحظات شاد و شیرینی را تجربه کنند. امید که یک همراه آگاه و شاد برای کودکانمان باشیم.

دخترک و قارچ جنگلی

دخترک کوچولوی دوست داشتنی قصه ی ما خیلی قارچ دوست داشت برای همین مادرش خواسته بود تا به جنگل برود و قارچ جنگلی جمع آوری کند.سبدی برداشت و حرکت کرد.وقتی وارد جنگل شد پر بود از قارچ های رنگارنگ و جور واجور. بزرگ، کوچک، لاغر چاق با رنگ های زیبا و متفاوت. رنگ های سفید، آبی، بنفش، نارنجی. دخترک زیبا قارچ ها را که هر کدام به شکل و رنگی بودند را شبیه چیزی می دید. قارچ های بزرگ و چاق شبیه غول بودند.قارچ های کوچک و لاغر شبیه بچه های کوچولو. قارچ های قد بلند لاغر شبیه سربازهای جنگی.قارچ ای تپل و نارنجی رنگ شبیه پرتقال.

قارچ های جنگلی

قارچ ها همه جا روییده بودند. روی تنه درخت ها، روی چمن های تازه جنگل، لای بوته ها.همه جا می شد قارچ ها رو دید. ولی بعضی قارچ ها رو نباید می چید و خوردن آنها ممنوع بود. چون سمی بودند و با خوردنش بیمار می شدند.دختر کوچولو دوست داشت تمام مدت در جنگل بماند و قارچ بچیند ولی باید زودتر به خانه بر می گشتند. مادرش منتظرش بود تا دخترک زیبایش قارچ بیاورد تا یک غذای خوشمزه درست کند. دخترک زیبا سبد را پر از قارچ های جنگلی رنگارنگ کرد و به سمت خانه رفت و مطمئن بود مادرش با دیدن سبد پر از قارچ جنگلی که چیده بود، خوشحال خواهد شد.

 

می توانید انیمیشن چیدن قارچ جنگلی را در بخش انیمیشن و قصه سایت هاگ ببینید و لحظات شیرین و لذت بخشی به همراه کودکانتان تجربه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا