اخبار تولید قارچ سراسر کشور

افتتاح واحد پرورش قارچ در آبیک

یک شرکت تعاونی تولیدکننده قارچ با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

افتتاح واحد پرورش قارچ، با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی یک واحد پرورش قارچ با سرمایه گذاری بخش خصوصی به صورت تعاونی در آبیک به بهره برداری رسید.

در سفری یک روزه، توسط معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک شرکت تعاونی تولیدکننده قارچ در زمینی با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع شامل ۱۰ سالن با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید که تاکنون برای ۳۰ نفر اشتغالزایی شده است.

در این رابطه قاسم آقاعلیخانی معاون اداره کل تعاون، به ارائه تسهیلات به واحدها اشاره کرد و افزود: ۱۴ طرح در حوزه تعاونی در مرحله افتتاح و افتتاح شده در استان قزوین داریم که شرکت توسعه عمران شهرستان قزوین در مراحل پایانی قرار دارد و هیات مدیره ای است و ۳۳۰۰ نفر عضو این تعاونی هستند و در حوزه سرمایه گذاری فعالیت خواهد کرد.

آقاعلیخانی با اشاره به تاسیس قطعی ۳۵ شرکت تعاونی در حوزه های مختلف طی امسال بیان کرد: برخی شرکت ها در مرحله اخذ تسهیلات و آغاز به کار قرار دارند و سال آینده به بهره برداری می رسند.

این مسئول در خصوص افتتاح واحد پرورش قارچ ادامه داد: بخشی از اعضای این شرکت تعاونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و جذب تعاونی شده اند که از سود و منفعت این تعاونی در قالب فعالیت طرح ها و پروژه های استانی بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *