انیمیشن و قصه

انیمیشن غوغای قارچ زامبی

انیمیشن کودکانه بر اساس قارچ کرم ابریشم

انیمیشن غوغای قارچ زامبی یا قارچ کرم ابریشم؛ این قارچ الهام بخش سری بازی های ویدیویی و سریال آخرزمانی the last of us میباشد.

 

 

جالب است بدانید که این انیمیشن بر اساس واقعیت است. نوعی قارچ با نام علمی قارچ کوردیسپس و نام عامیانه قارچ کرم ابریشم یا سرچماقی وجود دارد که روی بدن حشرات مخصوصا مورچه‌ها رشد می‌کند و کم کم کنترل آنها را به دست می‌گیرد و آنها را تبدیل به زامبی می‌کند.
قارچ زامبی از راه‌های مختلفی وارد بدن حشرات می‌شود و تا مومیایی شدن از بدن آنها تغذیه می‌کند. کنترل اعصاب حشرات را در دست می‌گیرد و آنها را وادار میکند تا راه بروند و برای به دام انداختن قربانی بعدی هاگ پراکنی کنند.
این انیمیشن هم دقیقا همان داستان است. قصه دو مورچه کوچولو بانمک که باهم رفته بودن به جنگل دنبال غذا و در راه برگشت تعدادی قارچ پیدا میکنن. یکی از مورچه‌ها میره زیر قارچ تا استراحت کنه اما محکم با قارچ برخورد میکنه و گرده‌های قارچ روی سرش میریزه.
اما بچه‌ها اونا قارچ معمولی نبودن و قارچ زامبی بودن. مورچه کوچولو که نمیدونسته اون چه قارچی هست و چه بلایی داره سرش میاد، میره پیش دوستش و میگه که برگردیم خونه. دوستش یهو جیغ میکشه و میگه که روی سرت قارچ رشد کرده و میبینه که حالتای مورچه کوچولو داره عوض میشه…
ادامه داستان رو تماشا کنید…

انیمیشن غوغای قارچ زامبی یا قارچ کرم ابریشم

با اینمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا