رسانه قارچقارچ در سیما

«هاگ» مهمان ویژه برنامه تازه‌شوی شبکه دوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

«هاگ» مهمان ویژه برنامه تازه‌شوی شبکه دوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برنامه تازه‌شو، که پنج‌شنبه مورخ 6 مرداد 1401 از شبکه دوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد؛ میزبان آقای مجید نادری به عنوان کارآفرین فعال در عرصه صنعت بود.
او در این برنامه از سال‌ها تلاش و کوشش خود علی‌رغم دشواری‌های بسیار و موانع موجود سخن گفت؛ و مسیر رشد خود را از کاشت بذر «هاگ» در زمین بکر صنعت قارچ تا مراقبت و پرورش از آن و نهایتا بار دادن این نهال به عنوان تنها «سامانه هوشمند» این عرصه، تشریح کرد.
او بیان کرد که همان طور که یک کوهنورد برای فتح یک قله رفیع، باید مشکلات آن را به جان بخرد؛ او هم علی‌رغم تمام دشواری‌ها و سختی‌هایی که برای وی در این مسیر ایجاد شده و می‌شود؛ همچنان به تلاش خود برای رسیدن به هوشمند کردن تمام فعالیت‌های اقتصادی در عرصه تولید و عرضه قارچ، ادامه داده و خواهد داد.
او برای کسانی که تازه می‌خواهند وارد صنعت قارچ شوند پیشنهاد کرد، ابتدا باید نیاز بازار را بسنجند و بعد متناسب با سلیقه و خواست مشتری اقدام به تولید کنند.
مجید نادری، کارآفرین عرصه قارچ و مدیر موفق ایران اسلامی، در مسیر فتح این قله بلند؛ مشتاقانه همراهی تک‌تک فعالان این عرصه را می‌پذیرد، و در انتظار یک پیروزی تیمی در عرصه بین‌المللی است.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا