پژواکرسانه قارچگزارش عمومینمایشگاه

هجدهمین نمایشگاه بین المللی 1400 اصفهان

چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در روزهای 27 تا 30 مهرماه 1400 میزبان هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی، بسته‌بندی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه که طی چهار روز و در مساحتی بالغ بر 16 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شد و میزبان 100 شرکت از سراسر کشور بوده است.

هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی، بسته‌بندی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته اصفهان در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا وتوانمندی‌های 64 شرکت از 11 استان کشور را به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کردستان، تهران، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، ایلام و همدان برپا می‌شود و برندهای مطرحی نظیر کامور، شیرین ارم سپنتا، هایسنس، به‌بن، اسوه صنعت، بلداجی، ماشین‌سازی عدیلی، خوشگوار، زبده، پارسیان عدل سپاهان، آوند پلیمر و ماشین‌سازی خرم در آن حضور داشتند.

این دوره از نمایشگاه صنایع غذایی نسبت به دوره قبل شاهد افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان بوده و همچنین زیرشاخه‌های فعالیت مشارکت‌کنندگان در حوزه صنایع غذایی نیز افزایش یافته تا گستره کامل‌تری از شرکت‌ها، توانمندی‌های خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهد. متاسفانه مجددا صنعت قارچ کشور مشابه نمایشگاه آگروفود 1400 تهران، تنها یک نماینده داشت.

در کنار این نمایشگاه، چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا نیز برگزار شد و 35 مشارکت‌کننده در قالب هشت‌ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی را در خود جای داد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا