رسانه قارچمزرعه

مزرعه Monaghan Mushrooms

Monaghan Mushrooms یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قارچ به صورت مکانیزه و مدرن در جهان است. یک تیم پیشرو جهانی متشکل از 3000 نفر، که متعهد به شکل دادن به آینده غذا برای کمک به مردم برای داشتن زندگی سالم‌تر شعار آن ها می باشد. و این کار را به روشی پایدار انجام می دهند که تأثیر را بر روی سیاره به حداقل می رساند. فعالیت اصلی این شرکت تولید و فروش قارچ تازه برای بازار انگلستان می باشد.

شعار Monaghan Mushrooms: “ما رشد کرده ایم تا به یک رهبر جهانی تبدیل شویم، اما انتخاب کرده ایم که به ریشه های خود نزدیک بمانیم. دفتر مرکزی و مرکز نوآوری ما دقیقاً در اینجا در حومه بکر روستایی شهرستان موناگان در ایرلند مستقر است. هدف ما ایجاد یک مرکز تعالی پویا است که در آن طبیعت و علم دست به دست هم دهند. به این ترتیب می‌توانیم یک زندگی پایدار برای خانواده‌ها در جامعه محلی و سکوی پرشی برای رشد استعدادهای جوان تازه فراهم کنیم.”

فن آوری را می توان به اجرای یک ارکستر سمفونی بزرگ تشبیه کرد که در آن تمام عوامل گروه ارکستر را علوم مختلف نظیر مکانیک، سیالات، الکترونیک، رایانه، هیدرولیک و… تشکیل داده که با اجرای هماهنگ و بی نظیر خود اجرای به یاد ماندنی و زیبایی را بوجود آورده است.

در این مقاله با ویدئویی از مزرعه Monaghan Mushrooms با ما همراه باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا