استانداردهای صنعت قارچ

استاندارد قارچ خوراکی خشک شده

بايد همواره از آخرين تجديد نظر استانداردهای ملی استفاده كرد

استاندارد “قارچ خوراکی خشک شده – ویژگی ها” که توسط کمیسیون های مربوط به تهیه و تدوین شده و در ششصد و پنجاه و نهمین جلسه کمیته ملی استاندارد خوراک و فرآورده های کشاورزی مورخ 1386/10/05 مورد تصویب قرار گرفته است. اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب بهمن ماه سال 1371 به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پيشرفت های ملی و جهانی در زمينه صنايع، علوم و خدمات، در استانداردهای ملی ايران و همچنین استانداردهای صنعت قارچ در مواقع لزوم تجديد نظر خواهد شد و هر پيشنهادی كه برای اصلاح و تكميل اين استاندارد ها ارائه شود، هنگام تجديد نظر در كميسيون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراين، بايد همواره از آخرين تجديد نظر استانداردهای ملی استفاده كرد.

در تهیه و تدوین استاندارد قارچ خوراکی خشک شده سعی شده است که ضمن شرایط موجود و نیازهای جامعه در حد امکان بین این استاندارد و استاندارد ملی کشور های صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود. قارچ خشک ارزآوری مناسبی برای کشور داشته و بیشترین سودآوری در بازار جهان را داراست.

متن و آئین استاندارد قارچ خوراکی خشک شده به این شرح می باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا