مزرعه

مزرعه قارچ Walsh Mushroom

صنعت پرورش قارچ در اروپا در طی تنها چند سال توانست ره چند دهه ای رو طی نماید. در این بین می توان به برندهای نامی در کشور مختلف که حکم پیشروان صنعت قارچ آن کشور را دارند اشاره نمود. در این بخش به معرفی یک برند نام آشنا در بریتانیا پرداخته خواهد شد.
مزرعه قارچ Walsh Mushroom که در سال 1797 شروع به کار کرده است، اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان قارچ تازه و بستر رویش در ایرلند و انگلستان محسوب می شود. این مجموعه مدعی است که فعالیت تولیدی ایشان یک تجارت غذایی یکپارچه عمودی است که هر هفته بیش از 500 تن قارچ تازه را به بازار بریتانیا عرضه می کند و بیش از 150 تن قارچ تازه را در ایرلند و بریتانیا پرورش می دهد. همچنین این گروه کشاورزی صنعتیف، نزدیک به 2000 تن بستر رویش قارچ (کمپوست قارچ) را برای ایرلند و بریتانیا تولید و ارسال می کند.

دفتر مرکزی این شرکت در حال حاضر در جایی است که آنها کمپوست خود را به مدت قریب به 40 سال در آنجا تولید می کنند و عملیات پرورش قارچ و بسته‌بندی آن را در Golden Co Tipperary، در Bury St Edmunds ،Suffolk و در Evesham ،Worcestershire اجرا می نمایند.

شرکت مالک مزرعه قارچ walsh mushroom نزدیک به 400 نفر را در این 4 سایت به استخدام دارد و توانسته است در طی 5 سال گذشته به سرعت رشد نماید.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا