پیش غذا و دسر با قارچ

طرز تهیه سوپ پیازچه و قارچ همراه فیلم آموزشی

سوپ ها از پرطرفدارترین پیش غذاها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها هستند

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. امروز ما طرز تهیه سوپ پیازچه و قارچ را برای شما آماده کرده‌ایم. سوپ ها از پرطرفدارترین پیش غذاها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها هستند؛ همچنین سوپ یک غذای فوق العاده مقوی برای بیماران نیز هست که می تواند تامین کننده مواد غذایی مورد نیاز بدن بیمار باشد و شرایط بهبودی زودتر را برایش فراهم نماید. لطفا در ادامه با ویدیوی طرز تهیه سوپ پیازچه و قارچ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم برای تهیه سوپ پیازچه و قارچ

 

  • استاک مرغ : ۱ لیوان
  • آب : ۳ تا ۴ لیوان
  • پیازچه : ۲۰۰ گرم
  • قارچ : ۱۵۰ گرم
  • هویج : ۲ عدد
  • جو پرک : ۱ و نیم پیمانه
  • شیر : ۱ لیوان
  • خامه صبحانه : ۳ قاشق سوپخوری
  • آب لیمو ترش تازه : به مقدار کافی
  • نمک و فلفل سیاه : به مقدار کافی

طرز تهیه سوپ پیازچه و قارچ

طرز تهیه سوپ پیازچه و قارچ

دستور پخت سوپ پیازچه و قارچ شامل چند مرحله میشود که در ادامه تقدیم نگاه گرمتان میگردد.

مرحله اول آماده کردن سبزیجات برای سوپ

برای تهیه سوپ پیازچه در ابتدا، هویج را می‌شوییم و با پوست کن پوست آن را جدا می‌کنیم و با دندانه‌های درشت رنده، رنده می‌کنیم. حالا قارچ را می‌شوییم و به صورت ورقه‌ای اسلایس می‌کنیم. پیازچه را نیز شسته و به صورت حلقه‌ای ریز خرد می‌کنیم.

 

مرحله دوم پختن جو پرک و سبزیجات

جو پرک را به همراه استاک مرغ درون یک قابلمه مناسب می‌ریزیم. در این مرحله آب را درون قابلمه حاوی جو پرک اضافه می‌کنیم، سپس روی حرارت زیاد قرار می‌دهیم تا جوش بیاید. در ادامه زمانی که استاک مرغ جوش آمد، هویج رنده شده را درون آن می‌ریزیم و کمی مخلوط می‌کنیم. پیازچه را به همراه قارچ، نمک و زردچوبه درون استاک مرغ می‌ریزیم و مواد را کمی مخلوط می‌کنیم. حرارت زیر سوپ را کم می‌کنیم، سپس اجازه می‌دهیم سوپ بپزد و کاملا جا بیفتد.

 

مرحله سوم اضافه کردن شیر و خامه

پس از گذشت ۴۵ دقیقه شیر را به سوپ اضافه می‌کنیم، سپس اجازه می‌دهیم سوپ به مدت ۵ دقیقه دیگر روی حرارت بماند. بعد از 5 دقیقه حرارت را خاموش می‌کنیم، سپس مقداری از سوپ را درون یک کاسه مناسب می‌ریزیم و خامه صبحانه را به آن اضافه می‌کنیم. در ادامه سوپ و خامه را مخلوط می‌کنیم تا  باهم، هم دما شوند. در نهایت مخلوط خامه صبحانه را درون سوپ می‌ریزیم و مخلوط می‌کنیم. در آخر سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می‌ریزیم و به سلیقه خود با جعفری تزیین می‌کنیم، سپس به همراه آب لیمو ترش تازه سرو می‌کنیم.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این سوپ مقوی و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا