کتابخانه قارچ

کتاب سیگنال های قارچ اثر مارک دن اودن

کتاب mushroom signals معتبرترین کتاب حوزه پرورش قارچ

کتاب mushroom signals با عنوان فارسی “سیگنال های قارچ: راهنمای عملی برای رشد بهینه قارچ” اثر مارک‌ دن اودن توسط گلنوش بنی طالبی ترجمه شده و با نام «راهنمای قارچ خوراکی» به بازار عرضه و در اختیار همه علاقه‌ مندان قرار گرفته است.

کتاب پرطرفدار ماشروم سیگنال در حال حاضر معتبرترین کتاب حوزه پرورش قارچ دکمه ای است.

گلنوش بنی طالبی، دانش آموخته مهندسی کشاورزی و مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت قارچ نگین فصل در استان چهار محال و بختیاری است. این شرکت در راستای سیاست خود به منظور بهره‌گیری مداوم از تجربیات و فناوری بروز جهانی، اقدام به ترجمه این کتاب برای استفاده در مجموعه خود، و سایر اعضای فعال در این صنعت نموده و آن را در اختیار عموم قرار داده است.

کتاب سیگنال های قارچ
کتاب ماشروم سیگنال

معرفی و مقدمه کتاب سیگنال های قارچ

سه فصل اول کتاب ماشروم سیگنال به بررسی و تولید کمپوست اختصاص دارد و 5 فصل بعدی مربوط به پرورش قارچ خوراکی است؛ فصل پایانی نیز به مدیریت و برنامه‌ریزی درباره قارچ اختصاص یافته که برای اداره یک مزرعه مطالب بسیار ارزشمندی دارد. رحیم تباری در ویدئوی زیر به معرفی این کتاب پرداخته است:

 

برای تهیه این کتاب میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

09350723006

02191014200

03191014200

03891014200


ترجمه دیگری از کتاب mushroom signals یا نشانه های قارچ

نسخه دیگری از کتاب mushroom signals باعنوان “نشانه‌های قارچ (راهنمای عملی برای رشد بهینه قارچ)” ترجمه مهندس محمدرضا الماسی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 161 صفحه و 10 فصل، در قطع رحلی به صورت گلاسه و تمام رنگی چاپ و راهی بازار کتاب شد.

ترجمه جدید کتاب mushroom signals نشانه های قارچ
ترجمه جدید کتاب mushroom signals نشانه های قارچ (راهنمای عملی برای رشد بهینه قارچ) ترجمه مهندس محمدرضا الماسی

کتاب نشانه‌های قارچ با هدف آموزش به کمپوست سازان و پرورش‌دهندگان قارچ به‌منظور افزایش کیفیت و کمیت محصول تولیدی ترجمه شده است. در این راستا علاقمندان با تشخیص نشانه‌هایی که در موقعیت‌های عملی با آن‌ها مواجه می‌شوند، باعث می‌شود فرآیندهای تولید قارچ خود را بهینه کنند.

کتاب حاضر یکی از کتب به روز می‌باشد که به خاطر تصاویر رنگی آن می‌تواند راهنمای عملی خوبی برای پرورش دهنده‌های قارچ باشد.

چاپ اول این کتاب در زمستان 1402، عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌ منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

 

به کتابخانه قارچ هاگ مراجعه کنید.

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا