کتابخانه قارچ

کتاب پرورش سماروغ دنبل کوهی

تألیف ایان ر.هال و گرودون ت.براون و الکساندار زامبونلی به ترجمه دکتر ضیاء الدین هاشمی

 کتاب پرورش سماروغ دنبل کوهی، تالیف ایان ر.هال و گرودون ت.براون و الکساندار زامبونلی به ترجمه دکتر ضیاء الدین هاشمی از نشر آییژ می باشد.

  • عنوان: پرورش سماروغ دنبل کوهی
  • تالیف: ایان ر.هال و گرودون ت.براون و الکساندار زامبونلی
  • ترجمه: دکتر ضیاء الدین هاشمی
  • ناشر: آییژ
  • قطع: وزیری
  • نوبت چاپ: اول
  • تاریخ چاپ: ۱۳۹۸
  • تیراژ: ۵۰۰
  • صفحات: ۳۲۰
  • شابک: ۲-۵۶۸-۹۷۰-۹۶۴-۹۷۸

مقدمه کتاب پرورش سماروغ دنبل کوهی

مقدمه کتاب پرورش سماروغ دنبل کوهی: بسیاری از مواقع از من سؤال شده است که از تمام این کارها چه به‌دست آورده‌اید؟ داستان من از اواخر دهه ۱۹۷۰ شروع شد که در کنفرانسی در کلورادو و شرکت کرده، در طول تنفس، تنها من در میزی کنار گروهی از فرانسوی‌ها نشسته بودم. معلم کلاس ششم فرانسوی من آقای تونزهند شهادت داد که من فرانسوی را کمتر از بچه‌مدرسه‌ای می‌دانم اما به‌اندازه کافی می‌دانستم که بدانم که اولین کشت سماروغ به‌طور مصنوعی در فرانسه برداشت‌شده است. ازآنجا بود که فکر پرورش سماروغ را در زلاندنو خارج از فصل باعث شد از آن موقع به بعد چیزی که نیاز بود صورت گیرد. این بود که روش و گسترش تکنیک را بایستی انجام داد.

چند سالی در این خصوص به تأخیر افتاد، علت آن تلاشی بود که قدرت‌ها ا را متقاعد کنم که پرورش سماروغ در زلاندنو بهتر از این است که من وقتم را روی بازسازی مراتع طبیعی برای تولید بیشتر گوسفند نمایم. در سال ۱۹۸۵ چراغ سبزی داشتم و با گرانتی از خانم هلابی ترست قطعات معما را به هم متصل نمودم

در طول دهه بعد یا بیشتر، من دنبال دوستان بسیار خوبی در دنیای سماروغ بودم که دو نفر آنها همکار این کتاب هستند، همچنین توسط تعدادی از همکاران سخت‌کوش کمک گرفتم. آنچه مرا تشویق به ادامه کار نمود یکی دو جمله‌ای از داستانی بود که توسط فیزیکدان فرد هویل بود و اگر میدانی که کاری امکان‌پذیر است بهتر است خودت آن را پیدا کنی.

نظریه‌ها

اگر به‌اشتباه فکر کنید که غیرممکن است آن‌وقتی است که کار مشکل می‌شود. نظریه‌هایی از ماشین بزرگ نیوزلندی کیوی می‌ خواهی اولین سماروغ خود را برداشت کنی؟ (از یک همکار)، ایده‌ها دویشی است از یک مدیر ) و متقاعد نیستم که کمک مالی بیشتر برای سماروغ قابل توجیه نیست (از منبع مالی) کمترین بود که کمکی ننمود،

اگوردون براون و من برای وزارت کشاورزی و شیلات زلاندنو کار می‌کردیم و همدیگر را از همان روزهای اول می‌شناختیم. من آلساندرا رامبوتیلی” را تا سال ۱۹۸۱ ملاقات نکرده بودم تا کنفرانسی در اسپولنو ” در ایتالیا همکاری ما از اوایل دهه ۱۹۹۰ شروع گردید زمانی که ایشان پژوهش سماروغ را در ایتالیا به خوبی مستقر کرده بود. ما امیدواریم که شما از خواندن این کتاب به همان اندازه که که به ما خوشی داده است لذت ببرید.

برای کمک بعدی که جریان به خوبی طی گردد ما از به‌کار بردن منابع به‌طور علمی در طول نوشته در هر مورد که اشاره‌کرده‌ایم خودداری کرده‌ایم. برای کسانی که مایل‌اند که ازنظر علمی عمیق‌تر وارد کردند ما منابع جامعی را در انتهای کتاب آورده‌ایم، اضافه بر این ما منابعی خاص را در هر پاراگرافی آورده‌ایم که در وب‌سایت‌ها وجود دارد. کتابخانه قارچ هاگ کامل ترین کتابخانه در حوزه صنعت قارچ است.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا