گزارشات

گزارش عملکرد انجمن صنفی پرورش‌ دهندگان قارچ

گزارش ویدیویی از عملکرد انجمن در سال 98

در این مطلب خلاصه ای از گزارش عملکرد انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور را در قالب چند کلیپ ویدیویی تقدیم شما همراهان عزیز مینماییم.

همراه ما باشید با گزارش اختصاصی رسانه هاگ از عملکرد انجمن صنفی پرورش‌ دهندگان قارچ خوراکی ایران در سال 1398 که توسط مهندس مهدی رجبی ریاست محترم انجمن صنفی پرورش‌ دهندگان قارچ کشور، ارائه میگردد.

در این ویدیو رییس انجمن در آستانه سال نو خلاصه ای از فعالیت های این انجمن در سال گذشته ارائه میدهد که شامل تثبیت قیمت، جمع آوری بار مازاد و … میباشد. همچنین وی اهداف و چشم اندازهای انجمن صنفی را برای سال 1399 ترسیم مینماید.

 

صحبت های نیما باغبانی، دبیر انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشو درباره برنامه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی انجمن در راستای معرفی قارچ و خواص این محصول به خانواده ها و بالا بردن سرانه مصرف قارچ در کشور:، در رسانه های مختلف از جمله صدا و سیما، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی:

 

ادامه صحبتهای دکتر نیما باغبانی، دبیر انجمن صنفی در راستای برنامه های تفریحی و آموزشی نظیر برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها، مسابقه آشپزی با قارچ و …

همچنین میتوانید خلاصه ای از برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ را در این ویدیو مشاهده نمایید.

باغبانی همچنین به حضور انجمن صنفی در نمایشگاه های برگزار شده در مورد صنعت کشاورزیف صنایع غذایی و … میپردازد و توضیحاتی رادر این رابطه ارائه میکند.


گزارش هیئت امنا انجمن صنفی

گزارش هیئت امنا انجمن صنفی، در این مقاله با نگاهی به گذشته هیئت امنا انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور در سال 1398 همراه ما باشید

 

برای مشاهده سایر گزارشات صنعت قارچ، با هاگ همراه باشید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا