پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : سوپ قارچ و هویج

آشپزی با قارچ : طرز تهیه سوپ خوشمزه قارچ و هویج

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. سوپ ها پرطرفدارترین پیش غذا ها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها می باشند؛ امروز ما طرز تهیه یک سوپ خوشمزه با قارچ را برای شما آماده نموده ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه سوپ قارچ و هویج با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ی سوپ قارچ و هویج:

هویج :۱ عدد
پیاز :۱ عدد
قارچ خورد شده: ۱ لیوان
شیر: ۲ لیوان
روغن مایع: ۳ قاشق غذاخوری
کره: ۴ قاشق غذاخوری
آرد سفید: ۴ قاشق غذاخوری
آب: ۱ لیوان
عصاره گوشت، نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ قارچ و هویج:

داخل قابلمه ۳ قاشق غذاخوری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. پیاز و هویج رنده شده را داخل قابلمه بریزید و تفت دهید تا نرم شوند. سپس قارچ‌های خورد شده را اضافه کنید و ۵ دقیقه دیگر تفت دهید تا قارچ‌ها نیز نرم شوند. آب و شیر را باهم مخلوط کنید و به مواد داخل قابلمه اضافه نمایید. حرارت را زیاد کنید تا سوپ شروع به جوشیدن کند. سپس نمک، فلفل و مقداری پودر عصاره گوشت اضافه کنید و هم بزنید تا مواد خوب مخلوط شوند (در صورت تمایل بجای عصاره گوشت می‌توانید از نصف لیوان آب گوشت استفاده کنید).
کره را روی حرارت آب کنید و داخل کاسه‌ای بریزید. آرد را کم‌کم اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس این سس را به سوپ اضافه و حرارت را ملایم کنید تا سوپ جا بیفتد. پس از آماده شدن سوپ را داخل ظرف بریزید و داغ سرو کنید. به دلیل وجود کره باید سوپ را سریع و به‌ صورت داغ سرو کنید تا سرد و سفت نشود. می‌توانید ظرف سوپ را روی وارمر قرار داده تا داغ بماند. سپس سوپ را داخل ظرف بریزید و با آب لیمو و نمک میل کنید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این سوپ مقوی و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا