تکنولوژی در صنعت قارچ

برداشت مکانیزه قارچ

برداشت مکانیزه قارچ به خدمت گرفتن ماشین الات و تکنولوژی با اهداف متعددی از جمله افزایش سطح کیفی و کمی محصول تولیدی، افزایش سرعت کار و بلا بردن راندمان کار، حذف نیروی پر چالش انسانی و … یکی از دغدغه ها و چالش های انسان در چند دهه اخیر است که با تلاش فراوان تاکنون توانسته است به بسیاری از اهداف از پیش تعیین شده خود نیز برسد.

سرمایه گذاری اولیه سنگین برای رسیدن به اهداف شاید در ابتدای کار مانع یا سرعت گیری برای اجرا باشد ولی بشر به درجه از آگاهی رسیده است که با سرمایه اولیه نسبتا زیاد می تواند به آرامش قابل توجه و ایده الی برسد. از این جهت در سال های اخیر پروژه های عظیم در تمام فعالیت های صنعتی و تولید وارد این عرصه شده اند.

پروژه های عظیم اجرا شده در صنعت قارچ جهان  یکی از این دستاوردهای تکنولوژی در صنعت قارچ محسوب می شود که هر روز شاهد بدعتی نو و شاهکاری جدید در گوشه و کنار جهان از این گروه از فناوری هستیم.
برداشت قارچ دکمه ای مهم ترین بخش پرورش قارچ است که در میزان عملکرد، تاثیر چشمگیری دارد. تا کنون انواع بیشماری از ماشین الات در امر برداشت به خدمت گرفته شده است که در این ویدئو برداشت متفاوت قارچ در یکی از مزارع پرورش قارچ فرانسه را مشاهده می نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا