اخبار اقتصادی صنعت قارچ

تسهیلات اعطای وام اشتغال پرورش قارچ

کمیته امداد امام خمینی (ره) وام پرداخت کرده است

تسهیلات اعطای وام اشتغال پرورش قارچ، از وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک به اشتغال‌زایی قشر محروم جامعه است. به همین دلیل این کمیته در شهرستان ورزنه بیش از ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال‌زایی وام به نیازمندان پرداخت کرده است. 

به گزارش هاگ از رییس کمیته امداد شهرستان ورزنه، با تاکید بر این که این تسهیلات به افراد نیازمند تحت پوشش هم تعلق دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۲ طرح اشتغالزایی در شهرستان ورزنه ایجاد شده و برای بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

محمدرضا عباسی با اشاره به اعطای ۷۰ طرح اشتغال‌زایی تا پایان سال افزود: تسهیلات اعطایی برای راه اندازی طرح‌های قالی بافی و صنایع دستی، پرورش ماهی، طرح‌های زنبورداری،  پرورش قارچ، پرورش دام و طیور و گردشگری اهدا شده است.

او در خصوص تسهیلات اعطای وام اشتغال پرورش قارچ خاطر نشان کرد: که مردم این منطقه قبلا کشاورز بودند ولی اکنون به دلیل کمبود آب، بیشتر بیکار و نیازمند تسهیلات برای راه اندازی شغل جدید و افزایش اعتبارات هستند.

با اشاره به اینکه شهرستان ورزنه در ایجاد طرح‌های اشتغال در استان اصفهان رتبه دوم را دارد، گفت: مردم این منطقه قبلا همه کشاورز بودند، اما حالا به دلیل نداشتن آب و خشکسالی، بیشتر بیکار و نیازمند تسهیلات برای راه اندازی شغل جدید و افزایش اعتبارات هستند.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا