اطلاعیه‌های صنعت قارچ

جشنواره قارچ های خوراکی و دارویی

برگزاری اولین جشنواره قارچ در استان گلستان

اولین جشنواره قارچ های خوراکی و دارویی استان گلستان در تاریخ 28 لغایت 30 آذرماه 1402 برگزار میشود. مهمترین اهداف برگزاری این جشنوراه عبارتند از: تولید، اشتغال زایی، کارآفرینی و توسعه فرهنگ مصرف قارچ در جامعه می باشد.

این جشنواره قرار است تا در فضایی شاد و سرگرم کننده همراه با با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقه و اهدای جوایز، معرفی فعالان و تولیدکنندگان قارچ خوراکی و دارویی، مشاوره جهت سرمایه گذاری در صنعت قارچ (تولید و صنایع تبدیلی) و آشنایی با انواع قارچ خوراکی و دارویی و سمی، برگزار گردد.

مکان برگزاری
نخستین جشنواره قارچ استان گلستان در محل: شهر گرگان – خیابان سرخواجه – ساختمان آفتاب 2 برگزار میگردد.

بازدید برای عموم مردم آزاد میباشد.

 

پوستر اولین جشنواره قارچ های خوراکی و دارویی
پوستر جشنواره قارچ استان گلستان

برگزارکنندگان نخستین جشنواره قارچ خوراکی استان گلستان

این جشنواره با همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی شامل: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت آموزش و پروش، سازمان فنی و حرفه ای کشور، اتاق بارگانی صنایع، معادن و کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی و نهاد های دانشگاهی شامل داشگاه کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی، در شهرستان گرگان مرکز استان گلستان برگزار میگردد.

 


 

دعوت به همکاری

لذا بدینوسیله از کلیه فعالان صنعت قارچ، شامل تولیدکنندگان کمپوست قارچ، اسپان (بذر قارچ)، خاک پوششی و کلیه تولیدکنندگان انواع قارچ های خوراکی و دارویی و همچنین کلیه واحدهای صنایع تبدیلی دعوت میشود تا با این جشنواره همکاری نمایند.

تمامی فعالان صنعت قارچ می توانند در این جشنواره شرکت نمایند؛ همچنین می توانند به عنوان اسپانسر نیز با جشنواره همکاری نمایند. بازدید از جشنواره نیز برای عموم مردم آزاد می باشد.
در ادامه فرم های ثبت نام و اطلاعات لازم برای شرکت در اولین جشنواره قارچ های خوراکی و دارویی کشور برای علاقه مندان قرار گرفته است.

فرم های مربوط به جشنواره قارچ های دارویی و خوراکی

فرم ثبت نام و شرکت در نخستین جشنواره قارچ های خوراکی و دارویی
فرم ثبت نام جشنواره قارچ
شرایط اسپانسرینگ در نخستین جشنواره قارچ های خوراکی و دارویی
شرایط اسپانسرینگ
چارت برگزاری جشنواره
چارت برگزاری نخستین جشنواره

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 01732344842 – 01732369271 و یا همراه 09113751558 (مهرزاد جانبگلو – دبیر جشنواره) تماس حاصل نمایید.

 

منبع: ستاد برگزاری جشنواره

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا