اطلاعیه‌های صنعت قارچ

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار

قیمت مصوب قارچ در لیست قیمت سازمان میادین

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار در سال 1403، به ارائه قیمت انواع قارچ، اعلامی از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری استان تهران می‌پردازد و همین طور میزان افزایش یا کاهش قیمت را نسبت به نرخنامه قبلی مقایسه می ‌کند.

در این صفحه تمامی نرخنامه‌های سازمان میوه و تره بار تهران در قالب جداول و برگرفته از انتشار اطلاعیه ها و سایت سازمان میادین، خدمت شما مخاطبین بزرگوار ارائه خواهد شد.


1403/01/09

سال جدید با کاهش قیمت قارچ شروع شد!

به گزارش هاگ، در نرخنامه جدید منتشر شده از سوی سازمان ميادين ميوه و تره بار شهر تهران، که قابل اجرا از روز پنجشنبه 1403/01/09میباشد، شاهد کاهش شدید قیمت قارچ فله در میادین میوه و تره بار وابسته به شهرداری تهران، هستیم.

در مقایسه با نرخنامه قبلی این سازمان که در تاریخ 30 بهمن سال گذشته منتشر شده بود، شاهد کاهش 8000 تومانی قیمت هر کیلوگرم قارچ دکمه‌ای بصورت فله، در میادین تره بار هستیم.

البته قسمتی از این کاهش قیمت مربوط به بازار راکد قارچ در زمان عید نوروز است. همچنین مصادف شدن سال نو با ماه مبارک رمضان نیز سبب کاهش تقاضا در بازار و در نتیجه پایین آمدن قیمت قارچ شده است. البته رکودی نسبی نیز از قبل، بر بازار قارچ حاکم بود. دلیل این رکود افزایش تولید قارچ در ماه‌های خنک سال است و در نتیجه ازدیاد بیش از تقاضای محصول در بازار است که متاسفانه هرسال در فصل زمستان تکرار میشود و منجر به ضرر و زیان برخی از واحدهای تولیدی میگردد.

براساس آخرین نرخنامه (لیست قیمت) منتشر شده توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ خوراکی به صورت فله و بسته بندی، در میادین میوه و تره بار (بازار روز شهرداری) به شرح جدول زیر میباشد.

نرخنامه قیمت قارچ در میادین میوه و تره بار شهرداری 9 فروردین 1403
لیست قیمت قارچ در میادین میوه و تره بار شهرداری (بازار روز) 9 فروردین 1403
نرخنامه قیمت قارچ در سایت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری 9 فروردین 1403
نرخنامه قیمت قارچ در سایت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری

 

گردآوری و تحریر توسط تیم رسانه هاگ

 

تمامی اطلاعیه های صنعت قارچ کشور را در مجله خبری-آموزشی هاگ مطالعه نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا