اخبار صنعت قارچ

درگذشت مهندس مهدی میرزاده

متاسفانه با خبر شدیم که مهندس مهدی میرزاده، یکی از بنیانگذاران شرکت کشت و صنعت قارچ ملارد، دار فانی را وداع گفتند. مهندس مهدی میرزاده یکی از بنیان‌گذاران قارچ ملارد و برادر بزرگتر مهندس محمدرضا میرزاده بود که در تاریخ 29 دی 1402 بر اثر بیماری سرطان، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

رسانه هاگ این ضایعه بزرگ را به صنعت قارچ کشور و از جمله مهندس محمدرضا میرزاده، تسلیت عرض میکند.

جناب آقای مهندس محمدرضا میرزاده و شرکت محترم قارچ ملارد

با ابراز همدردی، تأسف و تسلیم در برابر مشیت الهی، اندوه و غم از دست دادن ناگهانی مهندس مهدی میرزاده را تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند منان برای شما و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز از دست رفته، غفران الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

رسانه تخصصی قارچ کشور (هاگ)

 

 


انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور نیز در پیامی این واقعه دردناک را خدمت مهندس میرزاده تسلیت گفته اند.

 

انالله وانا الیه راجعون
زندگی بنایی است بس نااستوار و لرزان، و ما چون سایه ای بر پردۀ روزگار به سبک نسیمی خواهیم وزید و چون شمعی به خاموشی خواهیم گرائید.
خبر تاسف برانگيز درگذشت جناب ميرزاده بزرگ بسيار دردناک است و همه عزیزانی که در جای جای این سرزمین با ايشان آشنايی داشتند، قطعا با صداقت و سلامت نفسشان آشنا بوده و هستند. لذا اين ضايعه ناگوار را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، مجموعه كشت و صنعت قارچ ملارد و تمامی فعالان صنعت قارچ كشور تسليت و تعزيت عرض مينماييم و براي آن مرحوم آمرزش الهی را خواستاريم.

روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراكی ايران


جناب آقای مجید نادری هم به عنوان سردبیر رسانه هاگ، در پیامی جداگانه، واقعه ناگوار از دست دادن برادر را خدمت مهندس میرزاده و بازماندگان تسلیت گفته اند.

 

دنیا گذرگاهی است که کاروانیان، دمی در آن می آسایند، آنگاه عزم رحیل می کنند.
ماهیت انسان خدایی است، لاجرم به سوی خداوند متعال رحلت می کند.

خوشا بر آنان که پاکی و نیکی را توشه سفر آخرت قرار دادند (ان خیر الزاد التقوی) غم فراق و جدایی قصه ای پر غصه و اندوهی جانکاه است.

جناب آقای مهندس محمدرضا میرزاده با قلبی آکنده از اندوه، مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

مجید نادری

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا