اخبار جهان در حوزه قارچاخبار صنعت قارچ

تنها مزرعه پرورش قارچ کارائیب بسته شد

بر خلاف اروپا، ترکش‌های کرونا هنوز هم در آمریکا جان صنایع کوچک را می‌گیرد، مزرعه قارچ‌های آسان (Simply Mushrooms) در سنت لوسیا، چندمین مزرعه است که در آمریکا بسته شده و به نظر نمی‌رسد بتواند دوباره آغاز به کار کند. ورشکستگی مزارع آمریکا خبرهای مکرر این ماه‌ها است و چندی پیش هم خبر ورشکستگی بزرگترین مزرعه قارچ کلرادو در رسانه‌ها پخش شده بود.

مزرعه قارچ‌های آسان، مدتی بود که برای ادامه فعالیت تلاش می‌کرد. قبلا در اینجا قارچهای ارگانیک صدفی تولید و پرورش داده می‌شد و به سراسر سنت لوسیا ارسال می‌گشت و تقریبا بازار محلی را به طور کامل پوشش می‌داد. به علاوه بسیاری از جوانان در آن به صورت مستقیم یا غیر مستقیم فعالیت می‌کردند.

ورشکستگی مزارع آمریکا
ورشکستگی مزرعه قارچ در آمریکا

اما علیرغم تلاش زیاد نتوانست پول کمک مالی مورد نیاز برای ادامه کار را دریافت کند؛ و مجبور شد آن را تعطیل نماید. کارمندان مزرعه سعی کردند منابع مالی لازم برای بازسازی پنل خورشیدی را تامین کنند تا بتوانند هزینه‌های سرسام آور انرژی را تعدیل کرده، از پس آن برآیند. اما این کار با از دست دادن دو کارمند که به دلیل خشونت با اسلحه به هم آسیب زدند و تشنج در مزرعه متوقف شد، و پرسنل بعدی نیز نیاز به آموزش مجدد و بروزرسانی پنل‌های خورشیدی داشتند، که این بسیار هزینه‌بر بود و زمان کافی نیز برای آنها فراهم نبود.

به این ترتیب، با مشکلات گرانی انرژی و تلفات کارکنان، مالکان مزرعه مجبور به تعطیلی آن شدند و هم اکنون این جزیره در آمریکا باید منبع قارچ خود را از مناطق خارج از خود تامین نماید.

منبع:stvincenttimes

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا