کتابخانه قارچ

کتاب The Future is Fungi

به قلم Michael Lim و Yun Shu

کتاب The Future is Fungi به قلم Michael Lim و Yun Shu که در تاریخ 22 February سال 2022 در قالب 212 صفحه انتشار پیدا کرده است یک کتاب فوق‌ العاده جذاب که به ما می‌آموزد که چگونه قارچ‌ها می‌توانند از ما تغذیه کنند، ما را شفا دهند، و دنیای ما را نجات دهند!

در این کتاب اشاره شده که تا کنون پادشاهی قارچ‌ها در زمین، از تمام پنج رویداد بزرگ انقراض جان سالم به در برده است! آن‌ها به اصطلاح معماران دنیای طبیعی هستند که در تمام زندگی وجود دارند. آن‌ها اکوسیستم‌های حیاتی را حفظ می‌کنند، مواد مغذی را بازیافت می‌کنند و گیاهان را در مناطق وسیع به هم متصل می‌کنند و به تولید بسیاری از مواد اصلی زندگی مدرن مانند نان، شکلات، مواد شوینده و پنی‌سیلین کمک می‌کنند. امروزه، در مواجهه با بحران‌های اضطراری اکولوژیکی و اجتماعی، قارچ‌ها برای جایگزین‌های گوشت، ایجاد منابع جدید دارویی، تولید مواد زیستی پایدار، اصلاح محیط‌زیست و حتی گسترش آگاهی جمعی ما مهندسی و به کار گرفته می‌شوند.

کتاب « The Future is Fungi» یک معرفی کامل از این پادشاهی پنهان است. این کتاب با بررسی تأثیر گذشته، حال و آینده‌‌ی بالقوه آنها در چهار زمینه کلیدی – غذا، دارو، روانگردان‌ها و سلامت روان، و درمان محیطی – نه تنها نشان می‌دهد که قارچ‌ها چگونه پایه‌های زندگی مدرن را تشکیل داده‌اند، بلکه نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند به شکل‌گیری آینده ما کمک کنند.

اگر می‌خواهید کتابی سرشار از متون آموزنده درباره دنیای قارچ‌ها را همراه با هنر دیجیتال سه بعدی بخوانید، این کتاب را مطالعه کنید. کتابی که یک مانیفست برای آینده است؛ برای دعوت برای آگاهی عمیق‌تر از رابطه ما با دنیای طبیعی، یکدیگر و خودمان.

 

The Future is Fungi

By: Michael Lim, Yun Shu

Published: 22nd February 2022
ISBN: 9781760761608
Number Of Pages212

برای آشنایی با کتاب های مشابه، به کتابخانه قارچ هاگ مراجعه کنید.
5/5 - (3 امتیاز)

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام و وقت بخیر
      متاسفانه این کتاب هنوز به فارسی ترجمه نشده است
      برای تهیه نسخه انگلیسی باید از طریق سایت های واسط که امکان خرید از amazon یا ebay را دارند اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا