نمودار و میانگین قیمت قارچ

نمودار تغییرات و میانگین قیمت قارچ سال 1403

تحلیل بازار قارچ در فروردین ماه 1403

مقاله نمودار تغییرات و میانگین قیمت قارچ سال 1403، به بررسی نمودارها و جداول قیمت قارچ در بورس قارچ مهرآباد تهران می‌پردازد.

این نمودارها علاوه بر اینکه آمار کلی را به همراه فراز و فرودهای اتفاق افتاده در بازار قارچ را نشان میدهد،اطلاعاتی درباره میزان عرضه و تقاضا، کاهش یا افزایش تولید، تغییر قیمت مواد اولیه، فصل صادرات و … را نشان میدهد.

با استفاده از نتایج آماری بدست آمده از این جداول و تحلیل آن در سال های گذشته، پرورش دهندگان قارچ میتوانند تولید قارچ خود را نسبت به شرایط قابل پیش بینی در هر ماه یا فصل از سال، تنظیم کنند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

همراه ما باشید تا به تفضیل قیمت قارچ در بازار بورس تهران و نمودار مربوط به متوسط قیمت‌ها را در هر ماه از سال تحلیل کنیم. (قیمت ها مربوط به قارچ دکمه‌ای میباشد)


جدول و نمودار قیمت قارچ در فروردین 1403

آغاز فروردین 1403 با ماه مبارک رمضان، همزمان بود. از این رو روند روبه رشد را شاهد نبودیم. زیرا طبق روال همیشه در ایام عید نوروز به علت تعطیلی ها و سفرها، با کاهش تقاضا برای قارچ مواجه میشویم. از طرفی کاهش مصرف قارچ در ماه رمضان نیز مزید علت این وضعیت شده بود. همچنین تعطیلی های چند روزه مرکز فروش عمده مهرآباد نیز سبب برهم خوردن نظم بازار بود. اما بطور کلی قیمت قارچ در فرودین در یک بازه کوچک نوسان میکرد و نمودار شیب ثابتی داشت که نه افزایشی و نه کاهشی بود.

البته هنوز انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور قیمت جدید فروش قارچ را اعلام نکرده است؛ باید دید با اعلام بهای جدید فروش چه تغییری در وضعیت بازار قارچ و شیب نمودارها پیش خواهد آمد.

در ادامه میتوانید نمودار تغییرات قیمت و جدول ریز قیمت قارچ را در فروردین ماه 1403 مشاهده نمایید.

نمودار قیمت ماهانه قارچ فروردین 1403

نمودار تغییرات قیمت قارچ در فروردین 1403

جدول ریز قیمت ها

جدول ریز قیمت قارچ در فروردین 1403

 


در صورتیکه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می‌توانید به بخش نمودار و میانگین قیمت قارچ مراجعه فرمایید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا