گزارشات

بازدید قارچ سحر توسط مسولین جهاد کشاورزی

معرفی قارچ سحر و فعالیت های این واحد تولیدی

بازدید قارچ سحر توسط معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست محترم جهاد کشاورزی استان البرز در تاریخ 9 آذر 1396 صورت گرفت. قارچ سحر یکی از بزرگترین مراکز تولید و پرورش قارچ کشور که متعلق به برادران جناقی میباشد. شهرام جناقی که یکی از مالکان این برند تولیدکننده قارچ و کمپوست میباشد، در چندین دوره عضو هیات مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور بوده است و هم اکنون نیز در انجمن به فعالیت خود ادامه میدهد.

برند قارچ سحر زیرمجموعه کشت و صنعت قارچ سهیل است که مالک برند کمپوست قارچ سهیل نیز میباشد. در ادامه گالری تصاویر بازدید قارچ سحر توسط معاونت جهاد کشاورزی کشور و رئئیس جهاد کشاورزی استان البرز و همراهان وی را از این واحد تولید قارچ مشاهده مینمایید.

 

گالری تصاویر

 

صحبت های اقای جناقی

 

مصاحبه اختصاصی با آقای شهرام جناقی

صحبت‌های آقایان جناقی در خصوص دیدار معاون وزیر از واحد کشت و صنعت قارچ سحر

 

بازدید مسولین از کارخانه قارچ و کمپوست

بازدید قارچ سحر توسط معاون وزير جهاد كشاورزی و رياست محترم جهاد كشاورزی استان البرز، به همراه جمعی از مسولین این وزارتخانه از کارخانه تولید قارچ دکمه‌ای و کمپوست در قاب تصویر (پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)

 


فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای قارچ سحر

در ادامه گزارش هایی از فعالیت های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای انجام شده توسط برند قارچ سحر و سهیل کمپوست‌(بستر رویش قارچ) را در رویدادهای مربوط به کشاورزی و صنعت قارچ کشور مشاهده خواهید نمود.

دهمین همایش استانی قارچ سحر

در این ویدئو با دهمین همایش استانی قارچ سحر، برگزار شده در استان لرستان، همراه ما باشید. (24 شهریور 1397)

 

 

حضور شرکت سهیل کمپوست در نمایشگاه تخصصی کشاورزی

حضور شرکت قارچ سحر و سهیل کمپوست، در نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین‌آلات، ادوات، تجهیزات آبیاری و آب‌رسانی نهاده‌ها و صنایع وابسته (Agri Expo)، برگزار شده در استان قزوین در تاریخ 24 آبان 1397

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا