کارآفرینی در حوزه قارچ

دولت از همه ابزارها برای توسعه اشتغال استفاده می‌کند

یک واحد تولید و پرورش قارچ خوراکی در رشت به بهره‌برداری رسید

دولت از همه ابزارها برای توسعه اشتغال استفاده می‌کند، تلاش همه‌کسانی که برای تحقق اهداف دولت و توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه دشمنان خدمت می‌کنند قابل‌تقدیر و ارزشمند است.
به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از سایت معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری (اینجا) معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، روز دوشنبه در سفر به استان گیلان در جریان بهره‌برداری از یک واحد تولید و بسته‌بندی قارچ در رشت ابراز امیدواری کرد و گفت دولت از همه ابزارها برای توسعه اشتغال استفاده می‌کند. با ورود همه بخش‌ها و عزم و همت همه‌جانبه شاهد توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی اشتغال‌زا باشیم و تاکنون گام‌های خوبی برداشته‌ شده و  همچنان هم استمرار می‌یابد.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این آیین اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها در راستای تحقق اهداف دولت که خدمت‌رسانی بهتر به مردم و اشتغال‌زایی است، گام‌های مؤثری برمی‌داریم.

این واحد تولیدی که در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان احداث‌شده، سالانه ۶۵۰ تن ظرفیت تولید قارچ دکمه‌ای دارد. در این واحد تولیدی که از فناوری‌های جدید و استاندارد استفاده‌شده، زمینه کارآفرینی و اشتغال مستقیم برای ۵۷ نفر فراهم‌شده است.

رشت با توجه به اقلیم مناسب برای پرورش قارچ از مزایای دیگر نظیر بازار هدف برای فروش محصول برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *