کارآفرینی در حوزه قارچ

آموزش عامل اساسی بازنگشتن مددجويان به زندان

پرداختن به امر حرفه‌ آموزی و اشتغال زندانیان جهت هدایت آنها در مسیر درست زندگی است

آموزش عامل اساسی بازنگشتن مددجويان به زندان، مددجویانی که در بخش اشتغال و فنی و حرفه‌ای آموزش‌دیده‌اند، بازگشت مجدد به زندان نداشته‌اند و این از افتخارات مجموعه زندان‌ها است که با دیدگاه اصلاحی و تربیتی قدم در این راه گذاشته و تاکنون موفق عمل کرده است.

اثرات مثبت این طرح در زندگی زندانیان

به گزارش خبرگزاری هاگ- ایرج فتاحی مدیر ندامتگاه کرج عنوان کرد: در خصوص تأثیرات مثبت این طرح، بیشتر توضیح داد: پرداختن به امر حرفه‌ آموزی و اشتغال زندانیان جهت هدایت آنها در مسیر درست زندگی است که در بهبود روند بازگشت‌پذیری آنان به جامعه مؤثر بوده و همچنین به‌عنوان پشتوانه‌ای در ایجاد کسب‌وکار تلقی می‌شود.

فتاحی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به آموزش عامل اساسی بازنگشتن مددجويان به زندان و اهمیت آموزش‌های ارائه‌شده و تأکید بر مأموریت‌های سازمان زندان‌ها درزمینه ارائه خدمات آموزشی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای،  اضافه کرد: حضور بی‌قیدوشرط مددجویان در کلاس‌های آموزشی ازجمله فعالیت‌هایی است که همه مسئولان ندامتگاه، تمام توان خود را در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی این مهم بکار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: با پایان گرفتن ۸ دوره از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای آزمون پایان دوره این کلاس‌ها با حضور کارشناسان اداره فنی و حرفه‌آموزی در ندامتگاه مرکزی کرج برگزار شد.

عناوین مطرح‌شده در کلاس‌های آموزشی

مدیر ندامتگاه کرج در خصوص جزییات برگزاری این دوره‌ها و حوزه‌های مطرح‌شده گفت: تعداد ۱۰۶ مددجو در رشته‌های پرورش قارچ خوراکی، رایانه شخصی، نصاب وسایل حفاظتی، جوشکاری، جوشکاری E9، تعمیر تلویزیون‌های پیشرفته و تلفن رومیزی در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که درنهایت ۹۹ نفر از مددجویان در این آزمون شرکت کردند.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا