آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : نودل قارچ و گوشت

آشپزی با قارچ : طرز تهیه نودل قارچ و گوشت

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی ساده و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای آسیایی پرطرفدار یعنی نودل قارچ و گوشت است. نودل یا رشته فرنگی یک غذای ساده و قدیمی آسیای شرقی است که از برش بسیار نازک و بلند خمیر درست می شود که معمولا به مدت چند دقیقه در آب پخته می شوند و با سس های مختلف سرو می شوند. همچنین این غذا در کشورهای آسیای شرقی به صورت کمی آبدار تا حدودی جایگزین سوپ برای بیماران است. همچنین این غذا به صورت آماده و نیم پز هم در تمامی کشور ها در سوپرمارکت ها در دسترس است. در ادامه با ویدیوی با طرز تهیه نودل قارچ و گوشت خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

نودل: ۲۰۰ گرم
گوشت: ۱۰۰ گرم
قارچ: ۱۰۰ گرم
اسفناج: ۱۰۰ گرم
پیاز: ۱ عدد (خیلی کوچک)
هویج: نصف ۱ عدد
فلفل سبز: به میزان لازم
سیر: ۱ عدد
کنجد: ۱ قاشق چای‌ خوری
شکر: به میزان لازم
روغن کنجد: به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا مقداری آب را به جوش آورده و نودل‌ها را چند دقیقه داخل آب ریخته و بعد آبکش کنید. گوشت‌ها را برش نازک داده و آن را با سیر، یک قاشق چای‌ خوری شکر، یک قاشق چای‌ خوری روغن کنجد، فلفل و نمک مخلوط کنید. را برش داده و آن را با یک سوم قاشق چای‌ خوری شکر مخلوط کنید. اسفناج‌ها را در آب جوش ریخته و سریع شعله را خاموش کنید، آب آن را گرفته و آن را با نصف قاشق چای‌ خوری روغن کنجد و نمک مخلوط کنید، پیاز، فلفل سبز و هویج را برش‌های ۵ سانتی بزنید.

بعد از اینکه روغن را در یک ماهیتابه داغ کردید؛ ابتدا پیاز و سپس هویج و بعد فلفل سبز را در آن بریزید، قارچ و گوشت را نیز در روغن تفت دهید. نودل‌های پخته شده را با بقیه مواد در یک کاسه بزرگ ریخته و خوب با هم مخلوط کنید؛ حالا نودل قارچ و گوشت شما آماده است و می‌توانید میل کنید.

نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا