آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

خوراک مرغ با قارچ

آموزش آشپزی با قارچ: طرز تهیه خوراک مرغ با قارچ

غذای جذاب طبخ شده با قارچی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم دستور پخت خوراک مرغ و قارچ خوشمزه است. این خوراک خوشمزه با ادویه ها و سبزیجاتی که در خود دارد یک غذای سالم و پرخاصیت می باشد. در ادامه با طرز تهیه این خوراک مرغ و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:
  1. مرغ مکعبی خرد شده: به میزان لازم
  2. پیاز: 2 عدد متوسط
  3. کدو: 2 عدد
  4. بادمجان: 2 عدد
  5. فلفل دلمه: چندرنگ
  6. سیر: 4 عدد
  7. قارچ: 1 بسته کوچک
  8. گوجه: 3 عدد
  9. نمک و زردچوبه و پاپریکا و آویشن: به میزان لازم
  10. سرکه: یک قاشق غذاخوری
  11. روغن‌ زیتونیک قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ:

ابتدا پیاز و سیر رو خلالی کرده و در روغن تفت می‌دهیم. سپس بادمجان و کدو و گوجه فرنگی و فلفل دلمه‌ ای را به‌ صورت خلالی خرد کرده و سرخ می‌کنیم، قارچ را هم کمی تفت می‌دهیم و گوشت مرغ را هم به‌ صورت مکعبی ریز می‌کنیم و با کمی پیاز رنده شده و زعفران مزه دار می کنیم و یک ساعت داخل یخچال قرار می‌دهیم.
سپس مرغ را داخل روغن سرخ می‌کنیم و یک قاشق غذاخوری سرکه سفید به مرغ‌ ها اضافه می‌کنیم و در ظرف را می‌گزاریم تا کمی با آب خود مرغ خوب جا بیفتد و همه مواد را که جدا جدا سرخ کردیم با هم مخلوط می‌کنیم و به آن نمک و پاپریکا و زردچوبه و آویشن اضافه می‌کنیم و یک قاشق غذاخوری روغن‌ زیتون روی مواد می‌ریزیم و با گوجه گیلاسی و جعفری خردشده خوراک مرغ آماده شده را تزئین می‌کنیم.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا