تکنولوژی در صنعت قارچ

فناوری در کشت مکانیزه قارچ !!!

کشت مکانیزه قارچ در سالن پرورش مدرن

بشر به دلیل نیاز به بقا بر روی کره خاکی، محکوم به ایجاد تغییرات و ابداعات فراوانی است و بواسطه اختراعات و فناوری‌ها توانسته تغییرات مثبت و منفی متعددی در روند زندگی خود ایجاد نماید. این نوآوری ها همگی نتیجه‌ نیاز، کنجکاوی و خلاقیت بوده و باید در این مسیر به شیوه‌ای اقدام نمود که همواره دوستدار محیط زیست و تسلط انسان‌ بر همه چیز باشیم.

فناوری ها باید پیام آور اثرات مثبتی بر زندگی باشد نه محدود کننده بهره‌وری و آسایش بشر.
امروزه این ابداعات و اختراعات هستند که هر لحظه از زندگیمان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. یکی از مهمترین و کارامدترین این نوآوری ها، ربات‌ها و هوش مصنوعی هستند. ربات‌ها در حقیقت مدل‌های جدید انسانی یا کارگری هستند که بر اساس پیش بینی‌ های صورت گرفته توسط دانشمندان و طراحان از جهان پیش رو، در آینده بیشتر امور زندگی انسان را کنترل و اجراء خواهند نمود.

در کسب‌ ‌و کارهای مختلف استفاده از هوش مصنوعی، تحلیل گران دیجیتال هوشمند، ربات های هوشمند و دقیق که قادر به انجام امور ظریف و حساس با حداقل خطا و … باعث شده است روش‌های جدیدی برای اجراء، هدایت و مدیریت فعالیتهای مختلف در اختیار داشته باشیم.

آینده متفاوتی در انتظار صنعت کشاورزی و به تبع آن صنعت قارچ جهان است و به همین بهانه نمونه دیگری از به خدمت گرفتن علوم مختلف صنعتی و رایانه ای و رباتیک در عرصه کشت مکانیزه قارچ خوراکی به نمایش گذاشته می شود.
هدف ما از ارائه خدمات، ارتقاء سطح آگاهی و دانش شما همراهان عزیز از روند تحولات در عرصه صنعت قارچ و ارزش غذایی قارچ خوراکی بر زندگی انسان است.
“ویدیوی زیر را که کشت مکانیزه قارچ را در یکی از مزارع پیشرفته تولید قارچ به نمایش می گذارد را ببیند ، لذت ببرید و ما را از نظرات خود مطلع نمایید.”

برای مطالعه مقالات بیشتر به بخش تکنولوژی در صنعت قارچ دانشنامه هاگ مراجعه فرمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا