غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : ماکارونی میگو و قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت ماکارونی قارچ و میگو

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی پرطرفدار یعنی ماکارونی قارچ و میگو است. ماکارونی یکی از انواع پاستا می باشد. برای پخت ماکارونی قارچ و میگو موارد زیر را انجام دهید:

مواد لازم:

ماکارونی یا همان پاستا: ۱ بسته
میگوی تازه: ۱۰ الی ۲۰ عدد
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
سیر ریز شده: ۳ حبه
سبزیجات معطر خشک: به مقدار لازم
فلفل قرمز و نمک: به مقدار لازم
قارچ: ۵ الی ۸ عدد متوسط
پنیر پارمسان: ۱ و ۱/۲ فنجان
پنیر موزارلا: ۳/۴ فنجان

طرز تهیه:

ماکارانی یا همان پاستا را داخل آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و آبکش کنید ولی مقداری از آب پاستا را کنار بگذارید. داخل یک ماهی تابه روغن زیتون را ریخته و بعد از آنکه روغن خوب داغ شد میگوها را داخل آن سرخ کنید. هر دو طرف میگوها را جوری سرخ کنید که به خوبی صورتی رنگ شوند. سبزیجات معطر و سیر و ادویه را به آن اضافه کنید و خوب تفت دهید.

قارچ را هم به صورت جداگانه سرخ کنید و به میگو و مواد اولیه دیگر اضافه کنید و بعد از کمی تفت دادن پنیر و آب پاستا را به مواد اضافه کنید و آن‌قدر مواد داخل ماهی تابه را به تکان دهید تا پنیر کاملاً آب شود و مواد به مرحله جوش و مغز پخت شدن برسند. ماکارونی آبکش شده را با سس آماده شده مخلوط کنید و سرو کنید.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا