سفره آراییقارچ و خانواده

هفت سین آرایی با قارچ

عطر بهار همه جا پیچیده و تمام خانواده‌های ایرانی، در هر فرهنگ و نژادی و قومی، سعی می‌کنند این مراسم باستانی را به زیبایی و شور و نشاط زنده نگهدارند. بساط طراحی سفره‌های هفت سین، و آماده سازی وسایل پخت غذاهای خوشمزه و متنوع، آماده کردن عیدی، دوخت و دوز و خرید لباس و پوشیدنیهای مختلف، امروزه داغ داغ است. ما هم همراه با شما هفت سین آرایی با قارچ را به شما هدیه می‌دهیم تا چراغ امید به روزهای خوب کماکان در دلهای همه ما زنده بماند.

زنده باد هر کس روزهای خوب ایران آرزو و تلاشش باشد

قارچها سرشار از پروتئین، ویتامین و مواد مغذی هستند و حضور آنها در کنار سفره هفت سین می‌تواند یادآور اهمیت به سلامت خانواده در سال جدید و قرار دادن آن در منوی غذایی خانواده باشد. می‌توانید آن را به زیبایی تزئین کنید و در کنار انواع غذاهایی که در این روز فرخنده طبخ می‌کنید، قرار دهید یا روی سالادهای خوشمزه بگذارید و به آن زیبایی ببخشید.

برای درست کردن این قارچهای زیبا کافی است ویدئوی زیر را به دقت تماشا کنید و گام به گام آن را دنبال کنید. نگران اسراف نباشید. بخشهایی که از قارچ جدا می‌کنید می‌توانید داخل سوپ یا غذاهای مختلف بریزید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

 

اگر شما هم هفت سین آرایی با قارچ را امتحان کردید، عکسهای زیبای سفره خود را برای ما ارسال کنید تا آن را در همین جا برای یادگیری دیگر دوستان به نام خود شما به نمایش بگذاریم

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا