اطلاعیه‌های صنعت قارچ

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در سوریه

ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در سوریه به اطلاع میرساند این نمایشگاه با رویکرد صادرات به کشورهای سوریه، لبنان، اردن و عراق با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور مقامات، تجار و بازرگانان عالی رتبه به مدت هفت روز از تاریخ 25 مهر ماه لغایت 1 آبان ماه 1402 در یکی از ساختمان های شرکت سی وی کو برگزار میگردد.
در صورت تمایل و استفاده از این فرصت کم نظیر برای حضور در بازار کشورهای فوق و همچنین جهت ثبت نام و رزرو غرفه از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

http://afaghsyria.ir/

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در سوریه فرصت خوبی برای توسعه صادرات و سرمایه گذاری در کشور های غرب آسیا می باشد . با بالارفتن ضریب امنیت شهرهای سوریه و روال عادی زندگی در این کشور ، تمام کشورهای همسایه شروع به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نموده اند که از جمله می توان به توافقات کشورهای حوزه خلیج فارس و اتحادیه عرب با سوریه اشاره کرد . با ورود هیئت بلند پایه سوری در چند روز اخیر به کشورمان و توفقات انجام گرفته پیرامون مسائل اقتصادی و اشاره مستقیم به حضور شرکت های ایرانی در سوریه و حمایت همه جانبه از این موضوع در نشست های چند جانبه با وزیر امور خارجه ، رئیس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی و سایر مسئولین کشورمان ، این فرصت سرمایه گذاری برای تولیدکنندگان ایران اسلامی بوجود آمده است که به توسعه خدمات و کالاهای تولیدی و صادراتی کمک شایانی خواهد نمود .

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در سوریه که از ابتدای شروع ثبت نام با استقبال خوب شرکت های ایرانی مواجه بوده است در مرکزی به نام آفاق المستقبل در دمشق سوریه  که متعلق است به شرکت سایپا سوریه ، از تاریخ 1 الی 8 آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه توانمندی های صادراتی می توانید از طرق زیر نیز اقدام نمایید.
09371037602
09038213461
https://chat.whatsapp.com/Ct5HZrYjgMIGQxJMHbn4Ad

پوستر نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در سوریه
پوستر نمایشگاه دستاوردهای صادراتی ایران در سوریه
تمامی اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا