حرف ما در صنعت قارچ

هاگ بی ادعا؟؟!!

بالا بردن اطلاعات آحاد جامعه از مزایای مصرف قارچ

هاگ بی ادعا، هاگ دانشنامه‌ای است بی ادعا که تنها بر اساس تعهد قلبی، نیاز جامعه و نیات خیرخواهانه، در سالهای پیش پایه گذاری شد و در طی این مدت همه عوامل آن، از موسسین تا کارمندان، سعی نموده اند تا هر مطلبی از دنیای بزرگ و زیبای قارچ، چه در طبیعت و چه در صنعت پرورش قارچ در هر نقطه ای از دنیا که تولید شده را گردآوری، خلاصه نویسی، ترجمه و در نهایت بارگذاری نمایند تا بدین وسیله ضمن بالا بردن اطلاعات آحاد جامعه از مزایای مصرف قارچ، محسنات و معایب ، نوآوری ها و اکتشافات جدید در حوزه قارچ، معرفی ارزش های غذایی و دارویی انواع قارچ ها ، ارائه اطلاعات فنی و تخصصی تولید، در جهت حفظ و ارتقاء سطح کمی و کیفی صنفی ، سبب شود تا ضمن ترویج مصرف قارچ و بالا رفتن سرانه مصرف این ماده غذایی سالم ، به جامعه تولیدکنندگان قارچ خوراکی کشور خدمات بدون چشم داشت و رایگانی را ارائه نماید.
لازم به ذکر است که سایت هاگ کامل ترین و جامع ترین سایت تخصصی در صنعت قارچ کشور و همچنین در سایر زیر بخش های کشاورزی است و به جرات می توان اظهار کرد که نمونه مشابه ای از حیث کثرت موضوع و حجم مقالات، اطلاعات ارائه شده در هیچ یک از  دیگر محصولات کشاورزی وجود ندارد و لذا امید است که با توجه به تنوع مطالب برای مخاطبین گرامی خود مفید واقع شود.

هاگ بی ادعا
هاگ بی ادعا

ذکر این مطلب بسیار حائز اهمیت است که عوامل سایت تنها با نیت خیرخواهانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی به منافع و یا امتیازات احتمالی سایت، به جمع آوری و ارائه اطلاعات مرتبط به قارچ پرداخته و بدون هیچ ادعایی پا در میدان انتقادها و نقدهای احتمالی نهاده اند.دلیل این مدعی این است که در هیچ جایی از سایت نام شخص حقوقی یا حقیقی تحت عنوان موسسین، صاحبان و… سایت آورده نشده است.

نیاز به بیان موکد است، از آنجا که هاگ تنها با صرف هزینه‌های شخصی و بدون چشم داشت از سوی موسسین و عوامل اجرایی خود ایجاد و راهبری می شود، ضمن اعلان رسا بر پایه ادب و احترام، بیان می دارد که هیچ ادعایی در هیچ یک از بخش ها و مقالات متنوع بارگذاری شده در سایت را نداشته و تنها با نیت ارائه خدمت و بالابردن سطح دانش عمومی مردم نسبت به قارچ و حمایت از صنف آسیب پذیر پرورش قارچ کشور با قریب به 100 هزار کارگر و شاغل آن پا به عرصه گذاشته و در خدمت رسانی پابرجا است.

دراین مسیر طولانی و پر پیچ و خم، بدیهی است که به دلایلی نظیر کشف مطالب جدید، به روز رسانی اطلاعات و محتواهای مربوطه در جهان از یک سو و احتمال خطا در زمان تایپ و بارگذاری در سایت از سوی دیگر، مطالب و مقالات تقدیمی دچار نواقص و اشتباهاتی باشد.

از آنجا که سایت هاگ با نیات خیرخواهانه و کمک به تولید و تولید کنندگان قارچ کشور پا به میدان گذاشته انتظار میرود تا علاقه مندان، متخصصین و فرهیختگان کلیه علوم وابسته به قارچ کشور در این حرکت و پویش خود جوش و جامع المنافع با نیات پاک و کاملا خیرخواهانه با نقد سازنده یا ارائه مقالات ضمن پرداخت زکات علم خود، همیار و همراه ما باشند و بدیهی خواهد بود تا این اقدام خیرخواهانه آنان با نام خودشان در سایت بارگذاری خواهد شد. حال که نیت خیرخواهی و کمک به ارتقاء محتویات گردآوری شده است ، درخواست میگردد:

1- لطفا با نقد های سازنده خود ما را دراین امر یاری رسانید و با نقدهای مخرب خود سبب دلسری عوامل سایت و خادمان خود نشوید.

2- همراهان تنها به انتقادات سطحی و خشک نپرداخته بلکه با تبیین دقیق کاستی و نقص مقالات با ارائه مدارک و مستندات خود، مساعدت لازم را در اصلاح مقتضی مقاله و سایت مبذول فرمایند.

3- انتقادات و مشکلات سایت را به غیر واگویه نکرده و تنها از طریق درگاه های پیش بینی شده در سایت به خدام سایت منتقل نمایند تا در اسرع وقت تغییرات لازم در آن صورت گیرد.

 

شاید این قیاس ، قیاس مع الفارقی به نظر برسد که در طی 8 سال دفاع مقدس احاد جامعه از جان و مال خود گذشتند تا به اهداف مقدس آن ایام برسند و اکنون نوبت ماست تا با تقدیم تنها بخشی از زمان ، دانش و تخصص خود در رسیدن به اهدافی که استقلال کشور عزیزمان را دست یافتنی می کند، همراه باشیم.

در آخر بدینوسیله اعلام می شود در صورتی که هر یک از همراهان یا دوستان در اصلاح 50 نقص سایت یا ارائه 50 مقاله مرتبط با دنیای قارچ اعم از پرورشی،خودرو، دارویی و … ما را مساعدت و همیاری نماید، ضمن تقدیر و تشکر به نحو مقتضی، پاداش و هدایای ارزنده ای را دریافت خواهند کرد.

سردبیر

  حرف ما در صنعت قارچ نقد و بررسی مشکلات درون صنفی است با ما در هاگ همراه باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا