حوادث صنعت قارچ

توقیف ۴ میلیارد ریال قارچ قاچاق در مازندران

۴ تن قارچ ترافل فاقد مجوز حمل و پروانه بهداشتی کشف شد

توقیف ۴ میلیارد ریال قارچ قاچاق در مازندران، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی حین انجام‌وظیفه به دو دستگاه خودرو سواری سمند در محور خروجی این شهرستان مشکوک شدند.

وی در خصوص توضیحات بیشتر این خبر اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها، ۴ تن قارچ ترافل فاقد مجوز حمل و پروانه بهداشتی که متهمان پس از بارگیری  دریکی از شهرستان‌های استان گلستان قصد انتقال آن به کشورهای ایتالیا و فرانسه را داشتند، کشف کردند.

مفخمی، در رابطه باارزش کالای مکشوفه گفت: بنا بر نظر کارشناسان، ارزش این کالای مکشوفه حدود ۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال بوده است. وی در توضیح شرایط افراد خاطی اضافه کرد: رانندگان این خودروها نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. قاچاق، ضربه به اقتصاد کشور

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این مطلب که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور است، خاطرنشان کرد: خرید، مصرف و عرضه کالای قاچاق باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است. توقیف ۴ میلیارد ریال قارچ قاچاق در مازندران.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

برداشت غیر اصولی قارچ های وحشی و خودرو باعث آسیب به محیط زیست و اکوسیستم است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا