حوادث صنعت قارچ

چیدن قارچ مرگ آور به طرز غم انگیزی پایان یافت!!!

برای ایمنی هرچه بیشتر، از رفتن به جنگل‌ها، مزارع، پارک‌ها، کنارخودداری کنید

چیدن قارچ مرگ آور، چیدن قارچ در جنگل و پر کردن سبد از قارچهای وحشی برای یک طبیعت گرد، به طرز غم انگیزی پایان یافت!!!

مردی 52 ساله از ساکنان منطقه نستریانکا در اطراف شهر Orikhiv، در استان Zaporizhzhia کشور اوکراین، که برای چیدن قارچ به جنگل رفته بود، پس از برداشتن بخشی از یک موشک مورد استفاده در سیستم‌های راکتی چند پرتاب (MLRS) کشته شد. در این حادثه، او هنگام جستجوی قارچ یک قطعه فلزی را پیدا می کند و قصد جابجایی آن را دارد که ناگهان این شئ در دستانش منفجر میشود که موجب مرگ وی میگردد!

دوست این مرد که شاهد وقوع این فاجعه بود بلافاصله با پلیس و نیروی امداد تماس گرفت و درخواست کمک نمود. در اظهارات همراه این مرد 52 ساله آمده که، آنها برای چیدن قارچ های وحشی به جنگل رفته بودند که ناگهان قطعه ای فلزی را روی چمن ها پیدا می کنند و سعی در جابجایی آن داشتند که انفجار رخ میدهد.

پلیس گزارش داده که به دلیل وجود مهمات خوشه ای عمل نکرده و سایر مواد منفجره در چمن های محل حادثه، مدتی طول کشید تا ماموران پلیس به این افراد رسیدند. پس از رسیدن پلیس به محل، ابتدا کارشناسان مواد منفجره برای پاکسازی منطقه احضار شدند و سپس جسد مرد را منتقل کردند.

چیدن قارچ مرگ آور
چیدن قارچ مرگ آور

پلیس از مردم اوکراین می‌خواهد که برای ایمنی هرچه بیشتر، از چیدن قارچ مرگ آور، رفتن به جنگل‌ها، مزارع، پارک‌ها، کنار جاده‌ها، ساختمان‌ها و پل‌های ویران شده در سرزمین‌هایی که اخیرا شاهد درگیری های جنگی بوده یا در حال حاضر شاهد آن هستند، خودداری کنند. همچنین از شهروندان میخواهد تا در چنین شرایطی فوراً با پلیس یا خدمات اضطراری دولتی با شماره 102 یا 101 تماس بگیرند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

گردآوری، ترجمه و تحریر از تیم رسانه هاگ
کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
منبع: news.yahoo.com و www.pravda.com.ua

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا