حوادث صنعت قارچ

دزدیدن مجیک ماشروم بجای طلب

من برای پس گرفتن طلب میلیونی خودم از دوستم کیف او را دزدیدم

دزدیدن مجیک ماشروم بجای طلب، پلیس در بازرسی از یک مرد جوان که به اون مضنون شده بود، مقداری مواد روانگردان شامل مجیک ماشروم و گراس کشف کرد؛ اما وی در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: من برای پس گرفتن طلب میلیونی خودم از دوستم، کیف او را دزدیده و با قارچ جادویی روبه رو شده است.

رسیدگی به این پرونده به دنبال بازداشت یک مرد جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران آغاز شد. مأموران پلیس ایست بازرسی که به او مشکوک شده بودند به وی دستور ایست دادند و در بازرسی از کیف همراهش 38گرم گراس و مقداری روانگردان ماشروم کشف کردند. عجیب اینکه وی مدعی بود مواد روانگردان متعلق به او نیست!

پرونده مرد جوان پس از صورتجلسهمواد کشف شده و تشکیل پرونده، برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: پرونده کشف 38 گرم گراس از متهم، منتهی به صدور حکم شده و وی به 4 میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم شده است.

اما به خاطر حمل و نگهداری مواد روانگردان معروف به قارچ جادویی برایش اشد مجازات را درخواست کرد!

سپس متهم روبروی قضات ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد؛ وی گفت: مدتی بود مبلغ 20 میلیون تومان از یکی از دوستانم طلب داشتم اما دوستم پولم را پس نمی‌داد. چند بار با او تماس گرفتم اما آخرین بار حتی جواب تماس‌هایم را هم نداد.

به همین دلیل به سراغ او رفتم و کیفی را که همراهش داشت قاپیدم و سوار ماشین شدم و به سرعت دور شدم. اما به علت استرس ناشی از فرار مأموران گشت بازرسی به من مشکوک شدند و ماشینم را متوقف کردند. آنها به بازرسی خودرو و کیف پرداختند و مقداری گراس و مجیک ماشروم کشف کردند.

متهم به همراه داشتن مجیک ماشروم در دادگاه
متهم در دادگاه دزدیدن مجیک ماشروم بجای طلب

من از دیدن این مواد شوکه شده بودم، چون اصلاً قبلاً چنین موادی را ندیده و نمی‌شناختم.

وی ادامه داد: من می‌دانستم دوستم قاچاقچی است و خرید و فروش گراس انجام می‌دهد اما هرگز فکر نمی‌کردم آن روز در کیفش هم گراس و ماشروم داشته باشد.

من تابحال حتی مواد مخدر را امتحان هم نکرده ام؛ من به خاطر بدشانسی‌ به دردسر افتادم و به خاطر پس گرفتن طلبم پایم به دادگاه کشیده شد.

در پایان جلسه برای صدور حکم قضات وارد شور شدند و قرار بر تحقیقات بیشتر شد.

 

منبع: رکنا

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا