حوادث صنعت قارچ

باند تولید مخدر ماشروم متلاشی شد

بیش از 40 کیلوگرم ماده مخدر ماشروم به همراه تجهیزات کشت و تولید کشف شد

سرهنگ داریوش مهدی زاده فرمانده ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع قارچ جادویی یا به اصطلاح ماشروم در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع قارچ مخدر (مجیک ماشروم) توسط یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

او در خصوص باند تولید مخدر ماشروم افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سردسته این باند شدند.

سرهنگ مهدی زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از محل فعالیت و تولید مواد مخدر توسط این افراد بیش از 40 کیلوگرم ماده مخدر مجیک ماشروم به همراه تجهیزات کشت و تولید، کشف کردند.

وی از دستگیری 2 نفر دیگر از اعضای این باند در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با بیان این که این نوع قارچ سمی، نوعی مخدر توهم زاست که ضمن ایجاد اختلالات عصبی و روان پریشی موجب بروز اضطراب، بی قراری و لرز در افراد می‌شود، افزود: مواد مخدر ریشه اخلاق را درجامعه خشکانده و موجب تزلزل خانواده‌ها خواهد شد که برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی همکاری آحاد جامعه با پلیس در مبارزه با این بلای خانمان سوز الزامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا