کارآفرینی در حوزه قارچ

دوره توانمندسازی آموزش پرورش قارچ

کلاس های آموزشی دوره پرورش قارچ بصورت تئوری و عملی برگزار شد

دوره توانمندسازی آموزش پرورش قارچ با حضور جانشین بسیج سازندگی ناحیه کرخه و رئيس اداره فنی و حرفه ای شوش و کرخه با حضور ۱۵۰ تن از خواهران بسیجی با هدف ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار برگزار گردید.

سرگرد فواضلی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در افتتاحیه کلاس ها و دوره توانمندسازی آموزش پرورش قارچ بیان کرد: در راستای توانمند سازی بانوان و آماده سازی جهت احیای فرهنگ بومی در به کار گیری از  ظرفیت های روستایی، شهری و  اشتغال زایی بر مبنای علاقه دختران و بانوان، کلاس های آموزشی دوره پرورش قارچ بصورت تئوری و عملی با حضور مربی مجرب افتتاح گردید.

 

این دوره جهت توانمند‌سازی خواهران و اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی خانواده‌ها با همکاری بسیج سازندگی ناحیه کرخه و اداره فنی و حرفه ای، در شهر شاوور شهرستان کرخه برگزار میگردد و در پایان دوره با برگزاری آزمون گواهی دوره به خواهران تقدیم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری بسیچ

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.

سخن هاگ: برای ورود به عرصه تولید قارچ پیشنهاد می شود مقاله پرورش قارچ در منزل را مطالعه کنید. تولید قارچ علاوه بر اشتغالزایی در کشور از مزایای دیگری نظیر سلامت جامعه برخوردار است. خواص و فواید بیشمار این محصول با ارزش اهمیت موضوع را تأیید می کند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا