آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ایرانی با قارچ

آموزش آشپزی : نرگسی با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه نرگسی با قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای ساده طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم نرگسی با قارچ است که نوعی املت و یک غذای ساده است که به سرعت هم آماده می شود و به عنوان صبحانه یا پیش غذا می توان آن را سرو نمود. همچنین این املت چون گوشت ندارد یک غذای گیاهی محسوب شده و  گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. طرز تهیه نرگسی با قارچ به‌ روش زیر است:

مواد لازم:

  1. اسفناج تازه:220 گرم
  2. تخم‌ مرغ:2 عدد
  3. قارچ بزرگ:3 عدد
  4. پیاز خرد شده:1/2 پیمانه
  5. روغن‌ زیتون:2 قاشق غذاخوری
  6. نمک و پودر فلفل سیاه: به میزان لازم

 

طرز تهیه:

در ابتدا اسفناج‌ها را به قطعات 2 سانتیمتری ببرید. قارچ‌ها را نیز درشت و ضخیم خرد کنید. حال روغن‌ زیتون را در یک تابه نچسب روی حرارت متوسط گرم‌ کنید. سپس پیاز و قارچ را به مدت 4 تا 5 دقیقه در روغن تفت دهید. برگ‌های اسفناج را نیز به مواد درون تابه اضافه کنید و 1 تا 2 دقیقه آن‌ها را تفت دهید. سپس نمک و فلفل را اضافه کنید.

مخلوط اسفناج، قارچ و پیاز را به یک اندازه در سطح تابه پخش‌ کنید. سپس تخم‌ مرغ‌ها را وسط آن‌ها بشکنید. شعله را کم کنید؛ درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید تا سفیده تخم‌ مرغ‌ها کامل خود را بگیرند (در حدود 3 تا 4 دقیقه).

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا