حرف ما در صنعت قارچ

پنجمین سالگرد تاسیس رسانه قارچ کشور

پنجمین سالگرد تاسیس رسانه تخصصی قارچ کشور

پنجمین سالگرد تاسیس رسانه قارچ کشور را گرامی می‌داریم. تفکر اولیه هاگ نزد موسسین  آن از سال 1389 شکل گرفت و به دنبال آن نخستین دستاورد خود با نیت خدمت به تولید را با نشر اولین ماهنامه تخصصی قارچ کشور با نام “هاگ” در سال 1391 ارائه کرد .

✨با تلاش و پشتکار با گذر از همه چالش‌های این راه پرفراز و نشیب، سرانجام در 28 اسفند سال 1394 بانام “رسانه قارچ کشور” irmushroombussiness پا به عرصه فعالیت گذاشت.در این مسیر با تاسیس کانال تخصصی قارچ در تلگرام – سال 1395، تاسیس پیج تخصصی در اینستاگرام با همین آدرس – فروردین سال 1396و در ادامه با ایجاد و ارائه سایر دستاوردهای خود بهمراه تفکرات و ایده های نوین که در آینده نزدیک تقدیم خواهد شد، به ارائه خدمت ادامه خواهد داد. خدا را شاکریم که امروز پنجمین سالگرد تاسیس رسانه قارچ را در کنار شما عزیزان هستیم.

به دنبال آن هستیم که با اشتراک‌ گذاری اطلاعات و دانش نو در سطح بین‌الملل در پیشرفت صنعت قارچ و افزایش تولید با بالاترین کیفیت و کمیت همراه باشد و صنعت قارچ کشور را از مرحله تولید تا مصرف با انعکاس راهکارهای علمی کارشناسان مجرب پویاتر نماید و در نهایت ضمن افزایش سطح سرانه مصرف، صادرات و بخش صنایع تبدیلی وابسته را نیز در بازارهای تخصصی خود رواج دهد.

اما رسیدن به این مهم، مستلزم همیاری و همکاری تمام دوستان ،دوست داران، فعالان صنعت قارچ و با اشتراک‌ گذاری تجربیات علمی و عملی موجود در صنعت قارچ کشور است.

امید است با توفیقات حضرت حق، در سایه نگاه پرمهر شهدای میهن عزیزمان و با همراهی صمیمانه دوستان، با پرهیز از حواشی و در فضایی صمیمی و علمی در آینده‌ای نه‌چندان دور به هدف نهایی خود دست‌یابیم.

  حرف ما در صنعت قارچ نقد و بررسی مشکلات درون صنفی است با ما در هاگ همراه باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا