دانستنی‌ها درباره قارچ

ارضای جنسی با بوی قارچ بانوی محجبه

ویژگی های تحریک آمیز جنسی بسیاری وجود دارد که در بوی دلپذیر این قارچ خاص وجود دارد

شاید شنیدن این جمله حیرت انگیز باشد که زنان می توانند با بوی نوعی قارچ به ارگاسم برسند!!! نوعی قارچ وجود دارد که فقط در هاوایی رشد می کند و به قارچ ارضای جنسی زنان مشهور است که بومیان هاوایی برای رفع اختلال بی میلی جنسی از بوی آن استفاده می کردند. قارچ dictyophora که به نام Veiled Lady (بانوی محجبه) نیز مشهور است، تنها در هاوایی میروید و براساس گزارشات در گذشته زنان بومی هاوایی برای درمان بی میلی جنسی از آن استفاده میکردند. اما این داستان ها تا چه حد حقیقت دارد ؟!؟!؟

باید خاطر نشان کرد نام دیگر آن قارچ شاخک هشت پا است.

ویژگی های تحریک آمیز جنسی بسیاری وجود دارد که در بوی دلپذیر این قارچ خاص وجود دارد. در واقع، تقریبا نیمی از افراد مورد آزمایشی از میان زنان در حالی که بوی این قارچ را استشمام کرده اند، ارگاسم را تجربه می کنند.

“هالیدی ” و “سول” بعد از آشنایی با این نوع قارچ و شنیدن ماجرای ارگاسم زنان بومی هاوایی با این نوع قارچ تصمیم گرفتند تا واقعیت ماجرا را آزمایش و ثابت کنند، برای همین از 16 زن و 20 مرد درخواست کردند تا در این تحقیقات و بررسی آنها شرکت کنند.

مردان بعد از استشمام بوی این قارچ تغییر خاصی در خود احساس نکردند، اما زنان با استشمام بوی قارچ دگرگون شدند ، 6 نفر از زنان بلافاصله ارگاسم را تجربه کردند و 10 نفر دیگر دچار افزایش ضربان قلب شدند و به مرحله مشابه ارگاسم رسیدند. بنابراین اثر بوی این قارچ بر روی ارضای جنسی زنان ثابت شد.

اما چه چیزی باعث ارگاسم خود به خود در زنان بعد از استشمام بوی این قارچ شده است؟ دکتر هالیدی گمانه زده بود که بوی این قارچ ممکن است “ترکیبات هورمون ایده ای” داشته باشد که دارای شباهت به انتقال دهنده های عصبی انسان است که در رابطه جنسی آزاد می شوند.

دانستنی‌ها درباره قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

یک دیدگاه

  1. از این نوع قارچ در باغ ما رشد کرده بود و بوی خیلی تندی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا