کارآفرینی در حوزه قارچ

افتتاح 18 طرح اشتغالزایی همزمان با دهه فجر در شهر فارسان

بهره برداری از طرح های اشتغالزایی در شهرستان فارسان

طاهری فرماندار شهرستان فارسان از توابع استان چهرمحال بختیاری، پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان فارسان، اظهار کرد: ۱۸ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۳۹ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از حوزه‌های مختلف همچون، تسهیلات، اعتبارت ملی و استانی، آورده متقاضی و دیگر ردیف‌های بودجه تأمین شده است، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۳۶ اشتغال مستقیم در شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار فارسان ادامه داد: پروژه‌های افتتاح شده در فارسان در حوزه‌های زیر ساخت، کشاورزی و دامپروری، بهداشت و درمان، مسکونی، ورزشی و صنعتی بوده است.

طاهری بهینه سازی شبکه برق رسانی، بهینه سازی تکنولوژی و زیر سازی تلفن همراه، ایجاد کارگاه تولید قارچ، کارگاه تولید و بسته بندی میوه خشک، آسفالت معابر فارسان را از جمله طرح‌های افتتاح شده عنوان کرد و افزود: کلنگ چهار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بر زمین خورد.

وی با بیان اینکه این مسکن‌ها در روستاهای «ده چشمه»، «فیل آباد» و «کران» ساخته خواهد شد، مطرح کرد: برای ساخت مسکن‌ها مددجویان بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار فارسان گفت: با تخصیص اعتبار به موقع این چهار منزل مسکونی تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد و تحویل مددجویان داده خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا