پیش غذا و دسر با قارچ

طرز تهیه سوپ قارچ و پیاز به همراه آموزش ویدئویی

سوپ ها از پرطرفدارترین پیش غذا ها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها هستند

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. امروز ما طرز تهیه سوپ پیاز و قارچ را برای شما آماده نموده ایم. سوپ ها از پرطرفدارترین پیش غذا ها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها هستند. علاوه بر این سوپ یک غذای فوق العاده مقوی برای بیماران نیز هست که می تواند تامین کننده مواد غذایی مورد نیاز بدن بیمار باشد و شرایط بهبودی را سریعتر فراهم نماید. لطفا در ادامه با ویدیوی طرز تهیه سوپ پیاز و قارچ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم برای تهیه سوپ قارچ و پیاز :

 

  • قارچ : 300 گرم
  • پیاز : 500 گرم
  • نان تست : 4 ورق
  • پنیر پیتزا : 100 گرم
  • استاک مرغ : 7 پیمانه
  • نمک و فلفل : به مقدار لازم
  • پودر تخم گشنیز : 1 قاشق مربا خوری
  • پودر زیره سبز : 1 قاشق چای خوری
  • آبلیمو : به مقدار لازم
طرز تهیه سوپ قارچ و پیاز
سوپ قارچ و پیاز

طرز تهیه سوپ قارچ و پیاز مقوی

مرحله اول پخت قارچ :

پیاز ها را به صورت حلقه حلقه خرد می کنیم. ماهیتابه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم مقدار کمی روغن داخل آن می ریزیم و پیازها را به آن اضافه می کنیم، تفت می دهیم تا طلائی شود. قارچ ها را به صورت نازک ورقه ورقه کرده و همراه با دو قاشق روغن زیتون و مقدار کمی نمک و یک قاشق آبلیمو تفت می دهیم. توجه داشته باشید که قارچ باید نرم باشد و زیاد سرخ نشود.

مرحله دوم پخت سوپ :

پیاز و قارچ سرخ شده را به استاک مرغ اضافه می کنیم و به مدت 15 دقیقه روی حرارت قرار می دهیم تا سوپ ما جا بیفتد. در این مرحله نمک، فلفل و سایر ادویه ها را اضافه کنید. سوپ آماده را در ظرف پیرکس می ریزیم. برای تهیه استاک مرغ باید گوشت مرغ و سبزیجات مورد علاقه خود را به مدت 45 دقیقه بپزید و آب آن را صاف کنید.

مرحله سوم اضافه کردن نان تست و پنیر:

نان های تست را بر روی ماهیتابه، باربکیو یا حتی در فر برشته می کنیم. نان تست برشته شده را روی سطح سوپ در ظرف پیرکس می چینیم و پنیر را روی نان ریخته و داخل فر قرار می دهیم. گریل فر را روشن کرده و به مدت 5 دقیقه صبر می کنیم تا پنیر طلایی شود. سوپ آماده است.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این سوپ مقوی و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.

 

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا